Lukovi su postavljeni na centralni rečni stub – manji je dugačak 177 metara, a raspon drugog luka je 219 metara.
Pešaci će od sredine novembra moći da prošetaju mostom, a železnički saobraćaj trebalo bi da bude pušten u januaru 2018. godine, ranije je najavilo Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i kompanija "Azvi" koja gradi most.
Novi Žeželjev most je unapređena verzija starog, izgrađenog 1961. godine po projektu arhitekte Branka Žeželja.
Žeželjev most: Povratak u budućnost! FOTO
Taj most je srušen u NATO bombardovanju Srbije 1999. godine, podseća RTS.
Razlika između starog i novog mosta je u tome da će lukovi na obodima mosta, umesto od betona, sada biti od čelika, a on će takođe biti drumsko-železnički.
Posle rušenja mosta u NATO bombardovanju, 2000. godine je pušten u saobraćaj privremeni montažno-demontažni drumsko-železnički most, koji zbog svoje male visine prilikom visokih vodostaja Dunava predstavlja prepreku za plovidbu rečnih brodova.
Preko tog mosta odvija se jednosmerni drumski saobraćaj.
U trenutku kada preko mosta treba da prođe voz, drumski saobraćaj se obustavlja.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Odložen meč Crvene zvezde zbog snega: 17 dana bez fudbala do Lige šampiona