Novi "fijat" će se proizvoditi u Kragujevcu?

Prodaja "fijata primo" počinje početkom naredne godine

Ovog meseca se očekuje da "Fijat" zvanično najavi naslednika "fijat punta".

Španski i indijski mediji javljaju da će se nov model zvati "fijat primo", a proizvodnja za evropsko tržište će biti u Srbiji.

Njegova prodaja bi trebalo da počne već početkom naredne godine.

Novi model će biti konkurent "folksvagenu polo", "seatu ibica", "fordu fiesta" i drugim modelima iz B segmenta, a biće baziran na X6H platformi koju koristi brazilski "fijat argo".

Pogledajte galeriju slika brazilskog "fijata argo":

undefined Brazilski "fijat argo"

Ipak, "primo" neće biti redizajnirana verzija "arga", već bi trebalo da pretrpi brojne izmene koje se tiču komfora, upravljanja i bezbednosti.

Što se motorizacije tiče, nov model će imati agregate koji se proizvode u Poljskoj. Reč je o 1,0-litarskim i 1,3-litarskim motorima od 72 i 101 konjske snage. A moguće je da će "primo" imati i takozvani blagi hibridni motor.

Ovog meseca se očekuje da "Fijat" zvanično najavi naslednika "fijat punta".

Španski i indijski mediji javljaju da će se nov model zvati "fijat primo", a proizvodnja za evropsko tržište će biti u Srbiji.

Njegova prodaja bi trebalo da počne već početkom naredne godine.

Novi model će biti konkurent "folksvagenu polo", "seatu ibica", "fordu fiesta" i drugim modelima iz B segmenta, a biće baziran na X6H platformi koju koristi brazilski "fijat argo".

Pogledajte galeriju slika brazilskog "fijata argo":

undefined Brazilski "fijat argo"

Ipak, "primo" neće biti redizajnirana verzija "arga", već bi trebalo da pretrpi brojne izmene koje se tiču komfora, upravljanja i bezbednosti.

Što se motorizacije tiče, nov model će imati agregate koji se proizvode u Poljskoj. Reč je o 1,0-litarskim i 1,3-litarskim motorima od 72 i 101 konjske snage. A moguće je da će "primo" imati i takozvani blagi hibridni motor.

Ovog meseca se očekuje da "Fijat" zvanično najavi naslednika "fijat punta".

Španski i indijski mediji javljaju da će se nov model zvati "fijat primo", a proizvodnja za evropsko tržište će biti u Srbiji.

Njegova prodaja bi trebalo da počne već početkom naredne godine.

Novi model će biti konkurent "folksvagenu polo", "seatu ibica", "fordu fiesta" i drugim modelima iz B segmenta, a biće baziran na X6H platformi koju koristi brazilski "fijat argo".

Pogledajte galeriju slika brazilskog "fijata argo":

undefined Brazilski "fijat argo"

Ipak, "primo" neće biti redizajnirana verzija "arga", već bi trebalo da pretrpi brojne izmene koje se tiču komfora, upravljanja i bezbednosti.

Što se motorizacije tiče, nov model će imati agregate koji se proizvode u Poljskoj. Reč je o 1,0-litarskim i 1,3-litarskim motorima od 72 i 101 konjske snage. A moguće je da će "primo" imati i takozvani blagi hibridni motor.