"Osnovna ideja programa DSS za Beograd je želja da grad prodiše", rekao je Jovanović, precizirajući da je ideja da grad "prodiše" urbanistički, saobraćajno i ekološki, kroz poboljšanje i pojeftinjenje gradskog prevoza i smanjenje upotrebe automobila, ali i da "prodiše upravno", kroz vraćanje nadležnosti gradskim opštinama i veće učešće građana u donošenju odluka.
Beograd dobija gondolu na 11 hektara
On je naglasio da razvoj Beograda mora prvenstveno da se odvija u širinu, a ne u visinu, kako se ne bi povećavao broj stanovnika u centralnim gradskim opštinama gde ne postoji odgovarajuća infrastruktura za takav rast, saopštila je DSS.
Govoreći o saobraćaju, Jovanović je istakao da su trendovi u svim modernim gradovima isti i kao apsolutni prioritet podrazumevaju poboljšavanje javnog prevoza i podsticanje njegovog korišćenja.
"Beogradska gondola bi bila duga kilometar, sa 35 kabina i koštala bi 15 milona evra, dok će gondola na Zlatiboru biti duga devet kilometara sa 55 kabina, a koštaće nekoliko miliona evra manje. Umesto beogradske gondole, mnogo je korisnije i jeftinije, da se izgradi pešačko-biciklistički most", rekao je Marsenić.
Članica izvršnog odbora DSS, Smiljana Stojnić, rekla je da je jedan od prioriteta programa ozelenjavanje grada i izgradnja "nadzemnih javnih garaža sa zelenim zidovima".
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!