DSS predstavila program za Beograd
MONDO/Lana Stošić 

"Osnovna ideja programa DSS za Beograd je želja da grad prodiše", rekao je Jovanović, precizirajući da je ideja da grad "prodiše" urbanistički, saobraćajno i ekološki, kroz poboljšanje i pojeftinjenje gradskog prevoza i smanjenje upotrebe automobila, ali i da "prodiše upravno", kroz vraćanje nadležnosti gradskim opštinama i veće učešće građana u donošenju odluka.

Beograd dobija gondolu na 11 hektara

On je naglasio da razvoj Beograda mora prvenstveno da se odvija u širinu, a ne u visinu, kako se ne bi povećavao broj stanovnika u centralnim gradskim opštinama gde ne postoji odgovarajuća infrastruktura za takav rast, saopštila je DSS.

Govoreći o saobraćaju, Jovanović je istakao da su trendovi u svim modernim gradovima isti i kao apsolutni prioritet podrazumevaju poboljšavanje javnog prevoza i podsticanje njegovog korišćenja.

"Beogradska gondola bi bila duga kilometar, sa 35 kabina i koštala bi 15 milona evra, dok će gondola na Zlatiboru biti duga devet kilometara sa 55 kabina, a koštaće nekoliko miliona evra manje. Umesto beogradske gondole, mnogo je korisnije i jeftinije, da se izgradi pešačko-biciklistički most", rekao je Marsenić.

Članica izvršnog odbora DSS, Smiljana Stojnić, rekla je da je jedan od prioriteta programa ozelenjavanje grada i izgradnja "nadzemnih javnih garaža sa zelenim zidovima".