Kako se navodi, odluka o najboljim ponudama za koncesiju trebalo je da bude doneta do danas, 25. decembra, ali je taj rok pomeren zbog božićnih praznika i neradnih dana.
Za koncesiju aerodroma stigle su četiri ponude.
Ponude za koncesiono upravljanje beogradskim aerodromom dostavili su švajcarsko-francuski konzorcijum Zurich Airport sa kompanijama Eiffage i Meridiam Eastern Europe Investments, indijsko-grčki konzorcijum GMR Infrastructure ltd i Terna, francuska kompanija Vinci Airports i južnokorejsko-tursko-kiparski konzorcijum Inćeon international Airport corporation, Yatirimlari ve Islatme, VTB capital infrastructure.
Poziv zainteresovanim koncesionarima Vlada Srbije i Aerodrom Nikola Tesla objavili su 10. februara 2017. godine.
Koncesija za finansiranje, razvoj kroz izgradnju i rekonstrukciju, održavanje i upravljanje infrastrukturom aerodroma i obavljanje delatnosti operatera daje se na rok od 25 godina.
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Ognjen Dobrić nestao iz ekipe Zvezde: Janis Sferopulos ne računa na "vojnika" crveno-belih
Predrag Mijatović podigao ton: Kakve veze ima Vučić s krizom u Partizanu?!
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!