Prethodno je hrvatskoj Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabavke žalbu u vezi sa ovim projektom podnela austrijska građevinska kompanija Štrabag.
Time će se paralelno odvijati dva žalbena postupka, a Državna komisija zatražiće izjašnjenje Hrvatskih cesta kao naručioca postupka ove javne nabavke.
"Reč je o žalbi na procenu kvaliteta garancije italijansko-turske ponude za gradnju mosta i sve to dodatno komplikuje proceduru izbora graditelja najvažnijeg infrastrukturnog objekta u Hrvatskoj. Biće potrebno najmanje nekoliko meseci do donošenja odluke u vezi sa ovim žalbama", prenose hrvatski mediji.
Italijansko-turski konzorcijum je za gradnju Pelješkog mosta ponudio cenu od 343 miliona evra, Štrabag 349 miliona evra, dok je CRBC ponudio 279 miliona evra, što je i prihvaćeno 12. januara.
Štrabag se žali na navodne dampinške (nerealno niske) cene kineskog konzorcijuma.
Pelješki most trebalo bi da poveže hrvatsko poluostrvo Pelješac sa glavnim kopnom i ostatkom" hrvatske teritorije, prelazeći preko zaliva Mali Ston.
S obzirom na to da hrvatsku teritoriju preseca mali pojas obale oko grada Neuma, tj, teritorija Bosen i Hercegovine, kojoj je to formalno jedini izlaz na more, most će fizički povezati najjužniji deo Dalmacije sa ostatkom Hrvatske.
Most se nalazi u ranoj fazi izgradnje i veoma je sporno političko pitanje između BiH i Hrvatske.
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu