Nova generacija omiljenog Hondinog SUV-a

Prvi put u Evropi stiže hibridna verzija, ali ne i dizelska

Sudeći po najavama Honda će imati zapažen nastup na salonu automobila u Ženevi od 8. do 18. marta. Predstaviće niz svojih najnovijih i najinteresantnijih vozila i koncepata, među kojima se izdvajaju krajem prošle godine predstavljeni Urban EV i Sport EV koncepti, kao i potpuno novi "CR-V".

Najnovija generacija modela Honda CR-V imaće evropsku premijeru u Švajcarskoj. Honda ovim modelom podiže lestvicu u smislu kvaliteta, enterijera i prefinjenosti, a napokon je i u Evropi dostupan sa hibridnim pogonom. S druge strane, po prvi put neće biti verzije s dizel motorom.

Prepoznatljiva silueta najprodavanijeg Hondinog SUV modela je i dalje prisutna. Širi, viši i duži od prethodnih verzija, novi CR-V se predstavlja osveženim dizajnom koji je naglašen širim, "mišićavijim" lukovima točkova.

Novi SUV dobra balansira između elegancije i sportskog duha. Ima tanje A stubove koji povećavaju prostranost unutar vozila i veće točkove. Oštre linije su prisutne na haubi i zadnjim bočnim panelima, dok prednji kraj odlikuje osvežen Hondin izgled s prepoznatljivim prednjim svetlima.

Što se pogona tiče, posebno se izdvaja inteligentni višepogonski sistem i-MMD u hibridnoj verziji, koji se sastoji od dva električna motora i dvolitarskog i-VTEC, četvorocilindričnog Atkinson benzinskog agregata, koji se koristi za vožnju ali i generisanje električne energije.

Ovaj hibridni sistem ne zahteva konvencionalnu transmisiju i umesto toga koristi sistem fiksnih stepena prenosa. Između agregata i točkova postoji direktna veza i na taj način omogućen je bolji prenos obrtnog momenta. Sistem i-MMD samostalno određuje najefikasniji način korišćenja električne energije i goriva. Ako ipak poželi, vozač može ručno podesiti režime vožnje: EV Drive, Hybrid Drive i Engine Drive.

Pored hibrida, na raspolaganju će biti i Hondin 1.5l VTEC TURBO benzinski motor uparen sa 6-stepenom manuelnom transmisijom ili kontinualno varijabilnom CVT transmisijom.

Uživajte u slikama nove "honda CR-V":

undefined honda cr-v

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Sudeći po najavama Honda će imati zapažen nastup na salonu automobila u Ženevi od 8. do 18. marta. Predstaviće niz svojih najnovijih i najinteresantnijih vozila i koncepata, među kojima se izdvajaju krajem prošle godine predstavljeni Urban EV i Sport EV koncepti, kao i potpuno novi "CR-V".

Najnovija generacija modela Honda CR-V imaće evropsku premijeru u Švajcarskoj. Honda ovim modelom podiže lestvicu u smislu kvaliteta, enterijera i prefinjenosti, a napokon je i u Evropi dostupan sa hibridnim pogonom. S druge strane, po prvi put neće biti verzije s dizel motorom.

Prepoznatljiva silueta najprodavanijeg Hondinog SUV modela je i dalje prisutna. Širi, viši i duži od prethodnih verzija, novi CR-V se predstavlja osveženim dizajnom koji je naglašen širim, "mišićavijim" lukovima točkova.

Novi SUV dobra balansira između elegancije i sportskog duha. Ima tanje A stubove koji povećavaju prostranost unutar vozila i veće točkove. Oštre linije su prisutne na haubi i zadnjim bočnim panelima, dok prednji kraj odlikuje osvežen Hondin izgled s prepoznatljivim prednjim svetlima.

Što se pogona tiče, posebno se izdvaja inteligentni višepogonski sistem i-MMD u hibridnoj verziji, koji se sastoji od dva električna motora i dvolitarskog i-VTEC, četvorocilindričnog Atkinson benzinskog agregata, koji se koristi za vožnju ali i generisanje električne energije.

Ovaj hibridni sistem ne zahteva konvencionalnu transmisiju i umesto toga koristi sistem fiksnih stepena prenosa. Između agregata i točkova postoji direktna veza i na taj način omogućen je bolji prenos obrtnog momenta. Sistem i-MMD samostalno određuje najefikasniji način korišćenja električne energije i goriva. Ako ipak poželi, vozač može ručno podesiti režime vožnje: EV Drive, Hybrid Drive i Engine Drive.

Pored hibrida, na raspolaganju će biti i Hondin 1.5l VTEC TURBO benzinski motor uparen sa 6-stepenom manuelnom transmisijom ili kontinualno varijabilnom CVT transmisijom.

Uživajte u slikama nove "honda CR-V":

undefined honda cr-v

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Sudeći po najavama Honda će imati zapažen nastup na salonu automobila u Ženevi od 8. do 18. marta. Predstaviće niz svojih najnovijih i najinteresantnijih vozila i koncepata, među kojima se izdvajaju krajem prošle godine predstavljeni Urban EV i Sport EV koncepti, kao i potpuno novi "CR-V".

Najnovija generacija modela Honda CR-V imaće evropsku premijeru u Švajcarskoj. Honda ovim modelom podiže lestvicu u smislu kvaliteta, enterijera i prefinjenosti, a napokon je i u Evropi dostupan sa hibridnim pogonom. S druge strane, po prvi put neće biti verzije s dizel motorom.

Prepoznatljiva silueta najprodavanijeg Hondinog SUV modela je i dalje prisutna. Širi, viši i duži od prethodnih verzija, novi CR-V se predstavlja osveženim dizajnom koji je naglašen širim, "mišićavijim" lukovima točkova.

Novi SUV dobra balansira između elegancije i sportskog duha. Ima tanje A stubove koji povećavaju prostranost unutar vozila i veće točkove. Oštre linije su prisutne na haubi i zadnjim bočnim panelima, dok prednji kraj odlikuje osvežen Hondin izgled s prepoznatljivim prednjim svetlima.

Što se pogona tiče, posebno se izdvaja inteligentni višepogonski sistem i-MMD u hibridnoj verziji, koji se sastoji od dva električna motora i dvolitarskog i-VTEC, četvorocilindričnog Atkinson benzinskog agregata, koji se koristi za vožnju ali i generisanje električne energije.

Ovaj hibridni sistem ne zahteva konvencionalnu transmisiju i umesto toga koristi sistem fiksnih stepena prenosa. Između agregata i točkova postoji direktna veza i na taj način omogućen je bolji prenos obrtnog momenta. Sistem i-MMD samostalno određuje najefikasniji način korišćenja električne energije i goriva. Ako ipak poželi, vozač može ručno podesiti režime vožnje: EV Drive, Hybrid Drive i Engine Drive.

Pored hibrida, na raspolaganju će biti i Hondin 1.5l VTEC TURBO benzinski motor uparen sa 6-stepenom manuelnom transmisijom ili kontinualno varijabilnom CVT transmisijom.

Uživajte u slikama nove "honda CR-V":

undefined honda cr-v

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.