Partneri kompanije Kameo biće isključivo samostalni preduzetnici sa taksi licencom sa kojima će biti sklopljeni franšizni ugovori a razlog za to je, kako objašnjavaju, to što je Beograd ograničio broj taksi vozila.

U kompaniji Kameo su naveli da kao i svi koji imaju njihovu franšizu, i u Beogradu će moći da računaju na njihovu tehničku podršku, organizovanje kol-centra i prodaju usluge.

Takođe, piše portal, kompanija obezbeđuje i finansira nabavku novih vozila, a dodaju da će zauzvrat zadržavati određeni procenat od poslovanja primaoca franšize.

"Davalac franšize obezbeđuje i moderan softverski sistem zasnovan na GPRS tehnologiji, Taxi Navigator, koji olakšava komunikaciju između kol-centra, taksiste i korisnika usluge", objašnjavaju u kompaniji, a prenosi portal.

Oni koji budu imali franšizu ove kompanije, proći će i kroz obuku, pohađajući "Taksi akademiju", odnosno, obrazovni program koji organizuje i u potpunosti finansira ova kompanija, piše portal.

Kameo je svoju franšiznu mrežu do sada razvijao u Hrvatskoj i Sloveniji, gde je već prisutan u 30 gradova, a poslovanje je ta kompanija započela 2006. godine u Rijeci.

Kako da vas ne prevari taksista