Gigantski, autonomni frižider na točkovima (VIDEO)

Električni kamioni bez vozača stižu – do kraja godine

Švedska kompanija Einride, koja je osnovana pre samo dve godine, ima plan da već ove jeseni počne s prvim isporukama električnih i potpuno autonomnih kamiona.

Do 2020. se može očekivati da će kompanija imati flotu od 200 kamiona, koji će u početku saobraćati između švedskih gradova Helsinborg i Geteborg. Godišnje će moći da prenesu dva miliona paleta.

Njihov prvi model, T-pod najviše podseća na ogromni frižider na točkovima, što je i logično jer je ne postoji kabinski prostor. Prednji deo ipak delimično liči na postojeće kamione zbog aerodinamike.

U kamion T-pod može da stane do 15 standardnih EURO paleta, s tim da je njegova dimenzija manja od klasičnih modela istog kapaciteta. S jednim punjenjem baterija može da pređe 200 kilometara.

Kamionska inteligencija je bazirana na Nvidia Drive AI platformi, koja će planirati rute, kao i "inteligentno osećati okolinu".

Inače, kamion će se putevima van gradova kretati potpuno samostalno, dok će u urbanim sredinama ljudi kontrolisati vozilo daljinskim upravljačima. Zbog toga se pretpostavlja da će se T-pod najviše koristiti za transport robe od magacina do magacina.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Švedska kompanija Einride, koja je osnovana pre samo dve godine, ima plan da već ove jeseni počne s prvim isporukama električnih i potpuno autonomnih kamiona.

Do 2020. se može očekivati da će kompanija imati flotu od 200 kamiona, koji će u početku saobraćati između švedskih gradova Helsinborg i Geteborg. Godišnje će moći da prenesu dva miliona paleta.

Njihov prvi model, T-pod najviše podseća na ogromni frižider na točkovima, što je i logično jer je ne postoji kabinski prostor. Prednji deo ipak delimično liči na postojeće kamione zbog aerodinamike.

U kamion T-pod može da stane do 15 standardnih EURO paleta, s tim da je njegova dimenzija manja od klasičnih modela istog kapaciteta. S jednim punjenjem baterija može da pređe 200 kilometara.

Kamionska inteligencija je bazirana na Nvidia Drive AI platformi, koja će planirati rute, kao i "inteligentno osećati okolinu".

Inače, kamion će se putevima van gradova kretati potpuno samostalno, dok će u urbanim sredinama ljudi kontrolisati vozilo daljinskim upravljačima. Zbog toga se pretpostavlja da će se T-pod najviše koristiti za transport robe od magacina do magacina.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Švedska kompanija Einride, koja je osnovana pre samo dve godine, ima plan da već ove jeseni počne s prvim isporukama električnih i potpuno autonomnih kamiona.

Do 2020. se može očekivati da će kompanija imati flotu od 200 kamiona, koji će u početku saobraćati između švedskih gradova Helsinborg i Geteborg. Godišnje će moći da prenesu dva miliona paleta.

Njihov prvi model, T-pod najviše podseća na ogromni frižider na točkovima, što je i logično jer je ne postoji kabinski prostor. Prednji deo ipak delimično liči na postojeće kamione zbog aerodinamike.

U kamion T-pod može da stane do 15 standardnih EURO paleta, s tim da je njegova dimenzija manja od klasičnih modela istog kapaciteta. S jednim punjenjem baterija može da pređe 200 kilometara.

Kamionska inteligencija je bazirana na Nvidia Drive AI platformi, koja će planirati rute, kao i "inteligentno osećati okolinu".

Inače, kamion će se putevima van gradova kretati potpuno samostalno, dok će u urbanim sredinama ljudi kontrolisati vozilo daljinskim upravljačima. Zbog toga se pretpostavlja da će se T-pod najviše koristiti za transport robe od magacina do magacina.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.