Kako se navodi, do incidenta je došlo sinoć oko 1:30, kada su šestorica taksista napala vozača CAR:GO, uz pretnju oružjem.
"Oni su držali ruke iza leđa simulirajući držanje pištolja. Došlo je i do verbalnog napada, prilikom čega su pretili i kazali da 'će nas pobititi', i da 'nismo svesni šta radimo i ne znamo šta nam se tek sprema'", navodi se u saopštenju.
CAR:GO je naveo da su zbog tog incidenta poslali obaveštenje Ministarstvu unutrašnjih poslova, Kancelariji gradonačelnika Beograda i svim beogradskim taksi udruženjima i pozvali nadležne da reaguju i spreče dalje napade i incidente.
Kako su naveli, sinoćni incident nije prvi, jer se i ranije dešavalo da beogradski taksisti ometaju rad njihovim vozačima i onemogućavaju mušterijama da uđu u vozilo CAR:GO, snimaju ih, slikaju i prate.
CAR:GO je prvi domaći auto prevoznik u Beogradu koji omogućava naručivanje vožnje preko mobilnog telefona, gde vozači nisu profesionalni taksi prevoznici.
Pošto njegovi vozači nisu profesionalni taksi vozači, tj nemaju licencu niti ostale uslvove koje propisuje zakon, oni su nelegalni prevoznici. To, svakako, ne pravda samovoljnu primenu nasilja, pogotovo ne od taksista, u čijim redovima ima veliki broj problematičnih vozača, da ne pominjemo "divlje" taksiste.
Prema Zakonu o prevozu udrumskom saobraćaju auto-taksi prevoz mogu obavljati pravna lica i preduzetnici čija je pretežna delatnost auto-taksi prevoz putnika, koji su za obavljanje te delatnosti registrovani u Registru privrednih subjekata, u skladu sa zakonom kojim se uređuje registracija privrednih subjekata i koji imaju odobrenje nadležnog organa lokalne samouprave za obavljanje auto-taksi prevoza putnika.
Ministarstvo saobraćaja se već oglašavalo o "prevozu preko apliakcije", povodom zasad neostvarenih najava dolaska Ubera u Srbiju, s argumentima da takav vid prevoza nije moguć po našim propisima.
Što se Ubera tiče, ta američa firma ima velike probleme svuda u svetu zbog korišćenja "partnera", vozača amatera za javni prevoz u kome je zbog bezbednosti putnika obavezan profesionalni status. Uber je zbog toga zabranjen u mnogim zemljama, jer ne samo da je pretnja po bezbednost saobraćaja već pod parolom "mi nismo prevoznici samo pomažemo aplikacijom" remeti čitav jedan privredni segment, uključujući i radničko zakonodavstvo..
Poslednja vest o problemima Ubera stigla je iz Grčke, početkom meseca. Tamo je a "tehnološka firma" odlučilada obustavi uslugu "UberX", sa amaterskim vozačima zbog izmena propisa koji to striktno zabranjuju, dok će "UberTAXI", gde se koriste usluge profesionalnih taksista, nastaviti da radi.
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Crvena zvezda - Partizan uživo: Karlik Džouns pokrenuo crno-bele, crveno-beli nemaju rešenje za njega
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!