Ministarstvo ukida Car:Go?

Ovaj servis protivzakonito nudi vožnje – tvrde u Ministarstvu saobraćaja

Aplikacija Car:Go, koja je ovih dana u centru pažnje i zbog koje su taksisti blokirali danas centra Beograda, uskoro bi mogla biti ukinuta.

Za gašenje ovog servisa, koji koristi sve više Beograđana zbog prevoza koji je jeftiniji oko 30 odsto u odnosu na taksi prevoz, zalaže se mesecima unazad Udruženje taksista Srbije, a poslednjih dana i Ugovorna privredna taksi komora, čija su vozila blokirala centar Beograda.

Iz Ministarstva saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture navode da ova aplikacija protivzakonito nudi obavljanje taksi delatnosti.

Taksi udruženja tvrde da su im aplikacije kao što je Car:Go nelegalna konkurencija i da su putnici koji uslugu koriste u opasnosti, jer ne znaju ko ih vozi.

Aplikacija zbog koje štrajkuju srpski taksisti

"Svi taksisti i vozila koja oni koriste prolaze kroz mnogobrojne provere, vozač koji ne dođe na zakazanu vožnju biva kažnjen", rekao je Aleksandar Bjelić iz Udruženja taksista Srbije, čiji predstavnici ne učestvuju u protestu. "Vozila u Car:Go sistemu niko ne kontroliše. Putnik koji preko mobilnog telefona naruči vožnju ne zna ko ga vozi i kakav je vozač. Ne zna ne da li se vozi u automobilu koji je u ispravnom stanju, jer svi njihovi vozači koriste privatna vozila za prevoz putnika. Nemaju taksimetar, oznaku. Niti ima kontrole, niti plaćaju kazne, poreze…"

U kompaniji Car:Go tvrde da oni posluju legalno, jer je njihova firma registrovana u Agenciji za privredne registre, ima registrovane vozače, plaća porez i nudi transparentnu uslugu svojim korisnicima.

Car:Go iznajmljuje softver koji naplaćuje i organizuje prevoz auto prevoznicima i rent a car kućama, koji posluju u skladu sa Zakonu o turizmu, navodi su iz ove kompanije i dodaju da njihova platforma digitalnim putem nudi usluge "limo servisa", odnosno iznajmljivanja vozila sa vozačem, kao i da je inspekcija u više navrata utvrdila da se sve radi po zakonu.

Car:Go je demantovala i navode taksista da su njihovi vozači nekvalifikovani, istakavši da oni moraju položiti test poznavanja grada, imati minimum pet godina vozačkog iskustva, potvrdu o neosuđivanju, osiguranje putnika u vozilu i vozilo koje nije starije od 10 godina.

"Kompanija Car:Go nudi usluge svojim korisnicima, koje nisu iste kao klasične usluge taksista, jer nema taksimetar, nema tablu na krovu, uslugu naplaćuje elektronski, nema dispečarski centar niti pravo korišćenja žute trake", rekao je Vuk Guberinić, osnivač servisa Car:Go.

Da li Car:Go posluje u skladu sa zakonom

"Nejasno nam je zašto neko želi da ukine kompaniju zbog koje se zaposlio veliki broj ljudi u Srbiji, koja radi u skladu sa zakonom i čijom uslugom je zadovoljan veliki broj korisnika, što pokazuje i brojka od preko 100.000 ljudi koji su instalirali našu aplikaciju na telefonu."

"Obaveštenje o (okvirnoj) ceni prevoza putnika može, na svoj zahtev, dobiti unapred, a sva plaćanja se obavljaju elektronskim putem, što je dodatna pogodnost za naše korisnike, tvrde iz ovom servisu", rekao je Guberinić i dodaje da oni vozilo mogu da obezbede za pet minuta.

Iz Ministarstva saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture, čija radna grupa zajedno sa taksi predstavnicima mesecima priprema izmenu Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, kažu da aplikacija Car:Go nudi protivzakonito onlajn obavljanje taksi delatnosti.

Po rečima Saše Stojanovića, pomoćnika ministarke saobraćaja usluga limo servisa nije precizno definisana. Zato je još prošle godine pokrenuta promena Zakona o turizmu, čijim će se izmenama dodatno definisati usluge taksi i limo prevoza, kao i digitalne aplikacije za pružanje taksi usluga.

Boško Vukojević iz Privredne taksi komore Srbije je izjavio i da je noću "haos" na ulicama Beograda jer tada taksiraju i vozači iz okolnih gradova, pa čak i iz Čačka.

undefined taksi štrajk slavija

Blokada centra i štrajk glađu

U centru Beograda je rano jutros počeo štrajk taksista okupljenih oko Ugovorne privredne taksi komore Srbije, koji su blokirali prilaze Trgu Slavija. U gradu je kolaps, a deo taksista najavio je i štrajk glađu.

Saobraćaj je obustavljen u Beogradskoj ulici, ulici kralja Milana, i u delu Nemanjine ulice od Resavske, gde se nalazi više vladinih ministarstava.

Taksisti zahtevaju od Vlade Srbije da sasluša njihove predloge za izmene Zakona o prevozu putnika, ukidanje internet aplikacije Car:go, ograničenje broja prevoznika i promenu zakonske odredbe po kojoj prevoznik koji izgubi taksi dozvolu, ne može da je ponovo dobije niti da se zaposli kao vozač.

Zahtevi su predati resornom ministarstvu, a taksisti kažu da će ostati na Slaviji sve dok se njihovi zahtevi ne ispune.

Boško Vukojević je izjavio da je određeni broj taksista započeo i štrajk glađu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Aplikacija Car:Go, koja je ovih dana u centru pažnje i zbog koje su taksisti blokirali danas centra Beograda, uskoro bi mogla biti ukinuta.

Za gašenje ovog servisa, koji koristi sve više Beograđana zbog prevoza koji je jeftiniji oko 30 odsto u odnosu na taksi prevoz, zalaže se mesecima unazad Udruženje taksista Srbije, a poslednjih dana i Ugovorna privredna taksi komora, čija su vozila blokirala centar Beograda.

Iz Ministarstva saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture navode da ova aplikacija protivzakonito nudi obavljanje taksi delatnosti.

Taksi udruženja tvrde da su im aplikacije kao što je Car:Go nelegalna konkurencija i da su putnici koji uslugu koriste u opasnosti, jer ne znaju ko ih vozi.

Aplikacija zbog koje štrajkuju srpski taksisti

"Svi taksisti i vozila koja oni koriste prolaze kroz mnogobrojne provere, vozač koji ne dođe na zakazanu vožnju biva kažnjen", rekao je Aleksandar Bjelić iz Udruženja taksista Srbije, čiji predstavnici ne učestvuju u protestu. "Vozila u Car:Go sistemu niko ne kontroliše. Putnik koji preko mobilnog telefona naruči vožnju ne zna ko ga vozi i kakav je vozač. Ne zna ne da li se vozi u automobilu koji je u ispravnom stanju, jer svi njihovi vozači koriste privatna vozila za prevoz putnika. Nemaju taksimetar, oznaku. Niti ima kontrole, niti plaćaju kazne, poreze…"

U kompaniji Car:Go tvrde da oni posluju legalno, jer je njihova firma registrovana u Agenciji za privredne registre, ima registrovane vozače, plaća porez i nudi transparentnu uslugu svojim korisnicima.

Car:Go iznajmljuje softver koji naplaćuje i organizuje prevoz auto prevoznicima i rent a car kućama, koji posluju u skladu sa Zakonu o turizmu, navodi su iz ove kompanije i dodaju da njihova platforma digitalnim putem nudi usluge "limo servisa", odnosno iznajmljivanja vozila sa vozačem, kao i da je inspekcija u više navrata utvrdila da se sve radi po zakonu.

Car:Go je demantovala i navode taksista da su njihovi vozači nekvalifikovani, istakavši da oni moraju položiti test poznavanja grada, imati minimum pet godina vozačkog iskustva, potvrdu o neosuđivanju, osiguranje putnika u vozilu i vozilo koje nije starije od 10 godina.

"Kompanija Car:Go nudi usluge svojim korisnicima, koje nisu iste kao klasične usluge taksista, jer nema taksimetar, nema tablu na krovu, uslugu naplaćuje elektronski, nema dispečarski centar niti pravo korišćenja žute trake", rekao je Vuk Guberinić, osnivač servisa Car:Go.

Da li Car:Go posluje u skladu sa zakonom

"Nejasno nam je zašto neko želi da ukine kompaniju zbog koje se zaposlio veliki broj ljudi u Srbiji, koja radi u skladu sa zakonom i čijom uslugom je zadovoljan veliki broj korisnika, što pokazuje i brojka od preko 100.000 ljudi koji su instalirali našu aplikaciju na telefonu."

"Obaveštenje o (okvirnoj) ceni prevoza putnika može, na svoj zahtev, dobiti unapred, a sva plaćanja se obavljaju elektronskim putem, što je dodatna pogodnost za naše korisnike, tvrde iz ovom servisu", rekao je Guberinić i dodaje da oni vozilo mogu da obezbede za pet minuta.

Iz Ministarstva saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture, čija radna grupa zajedno sa taksi predstavnicima mesecima priprema izmenu Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, kažu da aplikacija Car:Go nudi protivzakonito onlajn obavljanje taksi delatnosti.

Po rečima Saše Stojanovića, pomoćnika ministarke saobraćaja usluga limo servisa nije precizno definisana. Zato je još prošle godine pokrenuta promena Zakona o turizmu, čijim će se izmenama dodatno definisati usluge taksi i limo prevoza, kao i digitalne aplikacije za pružanje taksi usluga.

Boško Vukojević iz Privredne taksi komore Srbije je izjavio i da je noću "haos" na ulicama Beograda jer tada taksiraju i vozači iz okolnih gradova, pa čak i iz Čačka.

undefined taksi štrajk slavija

Blokada centra i štrajk glađu

U centru Beograda je rano jutros počeo štrajk taksista okupljenih oko Ugovorne privredne taksi komore Srbije, koji su blokirali prilaze Trgu Slavija. U gradu je kolaps, a deo taksista najavio je i štrajk glađu.

Saobraćaj je obustavljen u Beogradskoj ulici, ulici kralja Milana, i u delu Nemanjine ulice od Resavske, gde se nalazi više vladinih ministarstava.

Taksisti zahtevaju od Vlade Srbije da sasluša njihove predloge za izmene Zakona o prevozu putnika, ukidanje internet aplikacije Car:go, ograničenje broja prevoznika i promenu zakonske odredbe po kojoj prevoznik koji izgubi taksi dozvolu, ne može da je ponovo dobije niti da se zaposli kao vozač.

Zahtevi su predati resornom ministarstvu, a taksisti kažu da će ostati na Slaviji sve dok se njihovi zahtevi ne ispune.

Boško Vukojević je izjavio da je određeni broj taksista započeo i štrajk glađu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Aplikacija Car:Go, koja je ovih dana u centru pažnje i zbog koje su taksisti blokirali danas centra Beograda, uskoro bi mogla biti ukinuta.

Za gašenje ovog servisa, koji koristi sve više Beograđana zbog prevoza koji je jeftiniji oko 30 odsto u odnosu na taksi prevoz, zalaže se mesecima unazad Udruženje taksista Srbije, a poslednjih dana i Ugovorna privredna taksi komora, čija su vozila blokirala centar Beograda.

Iz Ministarstva saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture navode da ova aplikacija protivzakonito nudi obavljanje taksi delatnosti.

Taksi udruženja tvrde da su im aplikacije kao što je Car:Go nelegalna konkurencija i da su putnici koji uslugu koriste u opasnosti, jer ne znaju ko ih vozi.

Aplikacija zbog koje štrajkuju srpski taksisti

"Svi taksisti i vozila koja oni koriste prolaze kroz mnogobrojne provere, vozač koji ne dođe na zakazanu vožnju biva kažnjen", rekao je Aleksandar Bjelić iz Udruženja taksista Srbije, čiji predstavnici ne učestvuju u protestu. "Vozila u Car:Go sistemu niko ne kontroliše. Putnik koji preko mobilnog telefona naruči vožnju ne zna ko ga vozi i kakav je vozač. Ne zna ne da li se vozi u automobilu koji je u ispravnom stanju, jer svi njihovi vozači koriste privatna vozila za prevoz putnika. Nemaju taksimetar, oznaku. Niti ima kontrole, niti plaćaju kazne, poreze…"

U kompaniji Car:Go tvrde da oni posluju legalno, jer je njihova firma registrovana u Agenciji za privredne registre, ima registrovane vozače, plaća porez i nudi transparentnu uslugu svojim korisnicima.

Car:Go iznajmljuje softver koji naplaćuje i organizuje prevoz auto prevoznicima i rent a car kućama, koji posluju u skladu sa Zakonu o turizmu, navodi su iz ove kompanije i dodaju da njihova platforma digitalnim putem nudi usluge "limo servisa", odnosno iznajmljivanja vozila sa vozačem, kao i da je inspekcija u više navrata utvrdila da se sve radi po zakonu.

Car:Go je demantovala i navode taksista da su njihovi vozači nekvalifikovani, istakavši da oni moraju položiti test poznavanja grada, imati minimum pet godina vozačkog iskustva, potvrdu o neosuđivanju, osiguranje putnika u vozilu i vozilo koje nije starije od 10 godina.

"Kompanija Car:Go nudi usluge svojim korisnicima, koje nisu iste kao klasične usluge taksista, jer nema taksimetar, nema tablu na krovu, uslugu naplaćuje elektronski, nema dispečarski centar niti pravo korišćenja žute trake", rekao je Vuk Guberinić, osnivač servisa Car:Go.

Da li Car:Go posluje u skladu sa zakonom

"Nejasno nam je zašto neko želi da ukine kompaniju zbog koje se zaposlio veliki broj ljudi u Srbiji, koja radi u skladu sa zakonom i čijom uslugom je zadovoljan veliki broj korisnika, što pokazuje i brojka od preko 100.000 ljudi koji su instalirali našu aplikaciju na telefonu."

"Obaveštenje o (okvirnoj) ceni prevoza putnika može, na svoj zahtev, dobiti unapred, a sva plaćanja se obavljaju elektronskim putem, što je dodatna pogodnost za naše korisnike, tvrde iz ovom servisu", rekao je Guberinić i dodaje da oni vozilo mogu da obezbede za pet minuta.

Iz Ministarstva saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture, čija radna grupa zajedno sa taksi predstavnicima mesecima priprema izmenu Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, kažu da aplikacija Car:Go nudi protivzakonito onlajn obavljanje taksi delatnosti.

Po rečima Saše Stojanovića, pomoćnika ministarke saobraćaja usluga limo servisa nije precizno definisana. Zato je još prošle godine pokrenuta promena Zakona o turizmu, čijim će se izmenama dodatno definisati usluge taksi i limo prevoza, kao i digitalne aplikacije za pružanje taksi usluga.

Boško Vukojević iz Privredne taksi komore Srbije je izjavio i da je noću "haos" na ulicama Beograda jer tada taksiraju i vozači iz okolnih gradova, pa čak i iz Čačka.

undefined taksi štrajk slavija

Blokada centra i štrajk glađu

U centru Beograda je rano jutros počeo štrajk taksista okupljenih oko Ugovorne privredne taksi komore Srbije, koji su blokirali prilaze Trgu Slavija. U gradu je kolaps, a deo taksista najavio je i štrajk glađu.

Saobraćaj je obustavljen u Beogradskoj ulici, ulici kralja Milana, i u delu Nemanjine ulice od Resavske, gde se nalazi više vladinih ministarstava.

Taksisti zahtevaju od Vlade Srbije da sasluša njihove predloge za izmene Zakona o prevozu putnika, ukidanje internet aplikacije Car:go, ograničenje broja prevoznika i promenu zakonske odredbe po kojoj prevoznik koji izgubi taksi dozvolu, ne može da je ponovo dobije niti da se zaposli kao vozač.

Zahtevi su predati resornom ministarstvu, a taksisti kažu da će ostati na Slaviji sve dok se njihovi zahtevi ne ispune.

Boško Vukojević je izjavio da je određeni broj taksista započeo i štrajk glađu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.