• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Napokon - Lidl otvorio vrata u Srbiji FOTO, VIDEO

Izvor MONDO/Tanjug

Nemačka trgovinska kompanija Lidl zvanično je otvorila svoj prvi objekat u Srbiji i tako formalizovala ulazak na srpsko tržište.

Prvi objekat Lidla nije maloprodajni već je reč o logističkom centru u Novoj Pazovi.

Nalazi se svega 30 kilometara od Beograda. Posebnim tehnologijama ovde je smanjena upotreba energije za 32 odsto, a potrošnja vode za 20 procenata.

Logistički centar kompanije Lidl Srbija je prvi korak i temelj za otvaranje prodavnica u Srbiji, a najavljuje se da će ih do kraja godine biti između 10 i 20.

Svečanosti u Novoj Pazovi prisustvovali su predsednik Srbije Aleksandar Vučić, ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, predsednik Vlade Vojvodine Igor Mirović, ambasador Nemače u Srbiji Aksel Ditman i predsednik opštine Stara Pazova Djorđe Radinović.

Predsednik Srbije je poručio da dolazak Lidla u Srbiju ne znači samo otvaranje lanca supermarketa, to je simbol napretka i govori da se Srbija pridružuje uspešnim državama.

Predsednik Srbije i generalni direktor Lidla Srbija Tomislav Šapina su pritiskom na dugme podigli rampu za prvi kamion Lidla koji je stigao u novoizgrađeni Logistički centar.

To je, istakao je predsednik Srbije, još jedan korak na dugačkom i zahtevnom putu ka evropskim standardima života za sve naše građane. 

Lidl, prvi savremeni diskontni lanac uopšte u Srbiji, najavio je da će tokom ove godine istovremeno otvoriti između 10 i 20 prodavnica i započeti najveći talas zapošljavanja u Srbiji.

Logistički centar kompanije Lidl Srbija, gde će biti zaposleno oko 180 ljudi, prostire se na više od 45.000 kvadratnih metara, ima kapacitet za skladištenje 30. 000 paleta i 120 utovarnih i istovarnih rampi.

Ima kapacitet za snabdevanje 100 prodavnica.

Objekat ima pet temperaturnih zona i jedan je od retkih logističkih centara koji ima dnevnu svetlost. Centar je jedinstven i po tome što ima komoru namenjenu isključivo za skladištenje čokoladnih proizvoda (+18 stepeni).

Jedan je od najvećih objekata u Jugoistočnoj Evropi koji je nosilac LEED Gold sertifikata za poštovanje najviših standarda u održivoj gradnji, zbog korišćenja održivih građevinskih materijala, efikasnije upotrebe vode i smanjenja otpada, bolje energetske performanse zgrada, pa do pružanja boljih uslova za rad, poput kvaliteta vazduha u zatvorenom prostoru i obezbeđivanja dnevnog svetla.

Lidl Srbija, kao značajan investitor i poslodavac, u proces izgradnje logističkog centra uključio je srpsku građevinsku industriju angažovanjem domaćih projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi sa ukupno angažovanih 50 podizvođača.
Gradnja logističkog centra je trajala godinu dana, a učestvovalo je oko 2.000 ljudi različitih profila.

Svi zaposleni u kompaniji Lidl Srbija, pa tako i u logističkom centru, imaju elektronsku evidenciju radnog vremena, tako da im se svaki minut prekovremenog rada plaća.

Lidl Srbija je objavio konkurs za za više od 1.000 prodavaca u 18 gradova, u Beogradu, Boru, Indiji, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Jagodini, Kikindi, Kragujevcu, Kruševcu, Pančevu, Smederevu, Somboru, Subotici, Šapcu, Užicu, Vršcu i Zrenjaninu.

Lidl traži više od 1.000 radnika u Srbiji!

Datum otvaranja prvih maloprodajnih objekata Lidla u Srbiji još nije poznat, a ranije najavljivan za drugu polovinu ove godine.

Plan je da istovremeno budu otvoreni objekti u više od deset gradova u Srbiji i Beogradu, od kojih su neki završeni još 2016. godine.

Čačani, stiže vam Lidl

Nemački Lidl je trgovinski lanac prehrambenih proizvoda, sa više od 10. 000 prodavnica u svetu, oko 225. 000 zaposlenih i više od 150 logističkih centara.

Komentari 39

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Onaj koji gleda i sluša

Dovlačimo svetske nakupce, da bi uništili domaće proizvođače....

Onaj koji gleda i sluša

Sramota! Svi propagiraju domaće, ali su se iz petnih žila potrudili da unište jedini naš DIS, koga skoro više i da nema u Beogradu.

Milos

Samo da je njemacko pa neka je i kamen upakovan.neki ljudi sure jadni....

special image