Hrvatska fudbalska reprezentacija je napravila istorijski uspeh osvojivši drugo mesto na Svetskom prvenstvu u Rusiji, ali je za svoju zemlju i njenu promociju učinila je mnogo, mnogo više od "samo" tog takmičarskog rezultata.

Popularnost Hrvatske na društvenim mrežama je rasla iz dana u dan, iz meča u meč, a naglo je poraslo i interesovanje za nju posredstvom najvećeg internet pretraživača Google (čemu je značajno doprineo performans hrvatske predsednice Kolinde Grabar Kitarović na stadionu "Lužnjiki" u Moskvi).

Pojam Hrvatska (Croatia) je neposredno nakon utakmice finala Svetskog prvenstva bio spomenut tačno 258.326 puta, prema podacima Mediatoolkita, alata koji prati popularnost pojmova na internetu u realnom vremenu.

Sad dolazimo do opipljivijeg "merenja", odnosno novca.

FIFA je opredelila ukupno 400 miliona dolara iz svog nagradnog fonda za učesnike Svetskog prvenstva u Rusiji.

Svetski prvak Francuska će od Svetske fudbalske federacije (FIFA) dobiti 38 miliona dolara, a Hrvatska 10 miliona dolara manje

Šesnaest reprezentacija, koje su ispale u grupnoj fazi, među kojima je i Srbija, dobilo je po osam miliona dolara, 12 miliona dolara one koji su ispali u prvoj nokaut rundi, a 16 miliona dolara dobijaju četvrtfinalisti.

Engleskoj, koja je završila na četvrtoj poziciji, pripada 22 miliiona dolara a trećeplasiranoj Belgiji 24 miliona dolara.