Razlog smene je komplikacija u oporavku Markionea nakon operacije ramena.

Torinska "Stampa" navodi da je Menli u okviru FCA bio zadužen za marku vozila "Džip" i od prošlog septembra je bio član Upravnog odbora grupacije.

Navodi se da su odluku o smeni Markionea doneli članovi upravnih odbora FCA, "Ferarija" i "CNH indastrijala".

"Stampa" navodi da je 66-godišnji Markione, koji je u "Fijat" došao 2004, trebalo da grupaciju napusti u aprilu naredne godine nakon što skupština akcionara potvrdi finansijski izveštaj za 2018, ali da i pored toga ostane na čelu "Ferarija".

Prema izvorima Rojtersa, rukovođenje "Ferarijem" bi, umesto Markionea, preuzeo Luis Kamileri koji sada sedi u njegovoj upravi.

Sajt "Otomotiv njuz" objavio je prvi mogućnost imenovanja Kamilerija, ali i da bi na čelo proizvodnje luksuznih automobila mogao da umesto Markionea dođe Džon Elkan, unuk osnivača "Fijata" Djanija Anjelija, čija porodica i dalje kontroliše sve tri kompanije čiji su se upravni odbori danas sastali.

Serđo Markione: Kraj za jeftine automobile

AP navodi da su tri upravna odbora sazvala odvojene sastanke u Torinu zbog prolongiranog perioda fizičke rehabilitacije Markionea.

"Korijere dela sera" je prethodno javio da je Markione pre tri nedelje operisan u Švajcarskoj, a medijski izveštaji ukazali su da njegov oporavak traje duže nego što je predviđano.

Velike novosti za "fijat 500L"

 "CNH indastrijal" proizvodi opremu za farme, kamione, autobuse i druga vozila.