Izgoreo Ken Blokov "ford eskort RS kosvort" VIDEO

"Iako smo se dvaput prevrnuli, bili smo spremni da nastavimo reli, ali je izbila vatra", izjavio je čuveni reli vozač.

Povratak Kena Bloka na reli staze i to u modelu "ford eskort RS kosvort" bila je veoma bitna vest, posebno ljubiteljima ove legende na četiri točka.

Pomenuti "eskort" sa čuvenim zadnjim spoljerom je iz 1993. Za razliku od originala, koji je razvijao 227 konjskih snaga, Blokova verzija ima, odnosno imala je 350 "konja" uz sedmostepeni sekvencijalni menjač.

Kažemo "imala" jer ovog modela više nema.

"Bili smo treći na 'New England Forest Rally' i išli ka cilju četvrte etape. Zbog problema s menjačem, nisam uspeo na vreme da promenim brzinu, pa smo naleteli na veću stenu. Nakon udara prevrnuli smo se dvaput, ali smo se na kraju dočekali na točkovima i bili spremni da nastavimo. Aaaaali, kao što možete da vidite, veoma brzo je izbila vatra. Aleks (Alesandro Gelzomino, suvozač) i ja smo uspeli bez povreda da izađemo iz kola koja su izgorela na licu mesta", napisao je Blok na svom Instagramu.

Pogledajte kako je sve to izgledalo snimljeno iz automobila:

A pogledajte i galeriju slika skockanog "eskorta" (pre relija):

undefined ford eskort RS kosvort ken blok

Pogledajte sve epizode "Džimkane"

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Povratak Kena Bloka na reli staze i to u modelu "ford eskort RS kosvort" bila je veoma bitna vest, posebno ljubiteljima ove legende na četiri točka.

Pomenuti "eskort" sa čuvenim zadnjim spoljerom je iz 1993. Za razliku od originala, koji je razvijao 227 konjskih snaga, Blokova verzija ima, odnosno imala je 350 "konja" uz sedmostepeni sekvencijalni menjač.

Kažemo "imala" jer ovog modela više nema.

"Bili smo treći na 'New England Forest Rally' i išli ka cilju četvrte etape. Zbog problema s menjačem, nisam uspeo na vreme da promenim brzinu, pa smo naleteli na veću stenu. Nakon udara prevrnuli smo se dvaput, ali smo se na kraju dočekali na točkovima i bili spremni da nastavimo. Aaaaali, kao što možete da vidite, veoma brzo je izbila vatra. Aleks (Alesandro Gelzomino, suvozač) i ja smo uspeli bez povreda da izađemo iz kola koja su izgorela na licu mesta", napisao je Blok na svom Instagramu.

Pogledajte kako je sve to izgledalo snimljeno iz automobila:

A pogledajte i galeriju slika skockanog "eskorta" (pre relija):

undefined ford eskort RS kosvort ken blok

Pogledajte sve epizode "Džimkane"

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Povratak Kena Bloka na reli staze i to u modelu "ford eskort RS kosvort" bila je veoma bitna vest, posebno ljubiteljima ove legende na četiri točka.

Pomenuti "eskort" sa čuvenim zadnjim spoljerom je iz 1993. Za razliku od originala, koji je razvijao 227 konjskih snaga, Blokova verzija ima, odnosno imala je 350 "konja" uz sedmostepeni sekvencijalni menjač.

Kažemo "imala" jer ovog modela više nema.

"Bili smo treći na 'New England Forest Rally' i išli ka cilju četvrte etape. Zbog problema s menjačem, nisam uspeo na vreme da promenim brzinu, pa smo naleteli na veću stenu. Nakon udara prevrnuli smo se dvaput, ali smo se na kraju dočekali na točkovima i bili spremni da nastavimo. Aaaaali, kao što možete da vidite, veoma brzo je izbila vatra. Aleks (Alesandro Gelzomino, suvozač) i ja smo uspeli bez povreda da izađemo iz kola koja su izgorela na licu mesta", napisao je Blok na svom Instagramu.

Pogledajte kako je sve to izgledalo snimljeno iz automobila:

A pogledajte i galeriju slika skockanog "eskorta" (pre relija):

undefined ford eskort RS kosvort ken blok

Pogledajte sve epizode "Džimkane"

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.