Kompanija Lidl Srbija počeće operativno poslovanje 11. oktobra otvaranjem 16 prodavnica u 12 gradova širom zemlje.

Sve prodavnice počeće da rade istovremeno, u 8.00 sati ujutru, navodi se u saopštenju Lidla.

Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji.

Rukovodilac korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović je Tanjugu rekla da Lidl nudi bolje uslove zaposlenima u odnosu na prosek u Srbiji, to podrazumeva i da će radnici imati petodnevnu radnu nedelju, a zahvaljujući elektronskoj evidenciji, kompanija će plaćati i poštovati svaki minut njihovog rada.

Sledećeg četvrtka, u osam sati, Lidl će otvoriti pet prodavnica u Beogradu i to na Novom Beogradu, Vidikovcu, Zvezdari, Trošarini i u Borči.

Vrata Lidlovih prodavnica biće otvorena i u Boru, Kragujevacu, Nišu, Leskovacu, Smederevu, Subotici, Somboru, Užicu, Šapcu, Novom Sadu i Zrenjaninu, a do kraja godine i građani Vršca, Inđije, Pančeva, Kikinde, Kruševca, Jagodine i još jednog dela Beograda dobiće Lidl radnju.

Potrošačima će na raspolaganju biti oko 1.500 proizvoda, prevashodno Lidl brendova koji su poznati širom Evrope, ali i proizvodi domaćih dobavljača.

Osim brendova, Lidl, kao prvi savremeni diskont u Srbiji, potrošačima će ponuditi i drugačije iskustvo kupovine, ukazuje Petrović.

"Biće više prostora između rafova, više dnevog svetla, asortimani će se raspoređivati po kategorijama, što će pomoći potrošačima da se lakše snalaze. Takođe, ono po čemu smo drugačiji to je brzi prolazak kroz kase, koji je najprijatnije iskustvo za porošače", kaže Petrović.

Najavljuje da je Lidl povodom otvaranja za potrošace pripremio i posebne ponude, i izrazila nadu da će kupci biti zadovoljni svakodnevnim povoljnim cenama za kvalitetne proizvode, po čemu je, navodi, Lidl poznat na svim evropskim tržištima.

Otvaranje završenih prodavnica u drugim gradovima će uslediti od novembra i nastaviti se u narednim mesecima, s obzirom na to da Lidl Srbija najavljuje dalje širenje maloprodajne mreže.

"Spremni smo za otvaranje i uzbuđeni što ćemo sledeće nedelje moći da uslužimo potrošače. Verujemo da ćemo zadobiti njihovo poverenje kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih Lidl brendova koji im do sada nisu bili dostupni u Srbiji. Ovom prilikom ih srdačno pozivamo da od 11. oktobra posete svoj Lidl i uvere se zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija", rekla je Martina Petrović.

Lidl je više od maloprodavca hrane i posebno ga izdvajaju vremenski ograničene akcijske ponude neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga, objašnjavaju iz kompanije.

Lidl prodavnice u Srbiji su standardizovane i građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla, veću energetsku efikasnost i atraktivan izgled u skladu sa ciljevima Lidla - pružiti svojim potrošačima lepše iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti odgovoran prema životnoj sredini, navode iz Lidla.

Dodaje se i da je u proces izgradnje prodavnica kompanija Lidl Srbija aktivno uključila domaću građevinsku industriju angažovanjem 200 podizvođača - projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi.

Prve potrošače u Lidl prodavnicama dočekaće više od 1.000 prodavaca. Oni su, zajedno sa ostalim kolegama, u sklopu temeljnih priprema za otvaranje prošli višemesečne obuke kako bi odgovorili na potrebe potrošača. U trenutku otvaranja, u Lidlu će raditi više od 1.500 zaposlenih.

Potrošači spremite se, dolazi i Špar!

U saopštenju se navodi i da su dva lica, koja su građani Srbije u protekle dve nedelje mogli da vide na bilbordima širom zemlje uz pitanje "ko su oni", zapravo, Lidlovi eksperti za kupovinu.

Oni su najavljivali upravo ono po čemu je Lidl prepoznat od strane kupaca na svim tržištima na kojima posluje što najavljuje da će ponuditi i u Srbiji - najbolji odnos cene i kvaliteta.