"Prepoznali smo ABA ligu kao najbolje sportsko takmičenje u regiji, nešto što je najkvalitetnije i sa najvećim potencijalom, a naš cilj je da liga za nekoliko godina bude među tri najjače u Evropi", rekao je Željko Vela iz kompanije MYD.
Ova fabrika ima ugovor sa ABA ligom do 2025. i, prema Velinim rečima, "u tom periodu namerava da uloži najmanje 15 miliona evra u razvoj lige".
"Naša ideja nije bila da pronađemo takmičenje, kupimo ga i pustimo da se razvija samo od sebe. Naprotiv, MYD u ABA ligi vidi partnera i namera nam je da Liga raste iz godine u godinu", rekao je Vela tokom Međunarodne sportske konferencije u Portorožu, na kojoj je kao ABA ambasador govorio i legendarni Žarko Paspalj.
Ono što se u izveštajima sa konferencije nije moglo pročitati je odgovor na pitanje - kako će taj novac biti uložen?
"ABA LIGA JE BESPLATNA ZA KLUBOVE, JEDINSTVENA U EVROPI PO TOME"
MYD je vlasnik svih marketinških prava regionalne lige, a Vela tvrdi da su u toj kompaniji posebno ponosni na projekat Druge ABA lige, bez obzira što ona nije marketinški isplativa. Od ove sezone, utakmice ABA lige prenose se uživo u Češkoj, Slovačkoj i Gruziji, dok su pregovori sa kablovskim distributerima iz još nekoliko zemalja u toku.
"Samo to što prvak ABA lige igra protiv najjačih klubova Evrope daje dodatnu sportsku draž. To je potvrda da je takmičenje izvanredno", rekao je direktor ABA lige, Krešimir Novosel i podsetio da je učešće u Ligi potpuno besplatno za klubove, da Liga pokriva i troškove putovanja, angažovanja profesionalnih sudija, smeštaja ekipa na gostovanjima, itd.
"Po tome smo jedinstveni u Evropi", rekao je Novosel i dodao da je najviše igrača na NBA draftu prošle godine imala upravo ABA liga.
"ABA se pokazala kao jedna vrsta razvojne lig, ali i kao kvalitetno takmičenje u kom se mogu razviti košarkaški talenti, što među igračima, što među trenerima", rekao je Novosel i podsetio da Liga "pokriva" tržište na kom živi 20 miliona ljudi.
"Klubovi imaju priliku da razviju igrače, izađu u Evropu, prodaju TV prava, zarade od marketinga i obrate se tržištu većem od bilo kog, koje imamo na prostoru bivše Jugoslavije", rekao je direktor marketinga Cedevite, Arsen Šolić.
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji