Time se privodi kraju Plan reforme železnice 2016-2020. godina, kada je o otkazima reč. Od naredne godine broj zaposlenih će se smanjivati prirodnim odlivom, navodi list.
Najviše radnika, oko 770, odlazi iz "Srbija kargo", oko 320 napušta "Infrastrukturu železnice Srbije", a oko 20 "Zzeleznice Srbije", dok viška zaposlenih nije bilo u "Srbija vozu".
Radnici mogu da biraju jedan od dva obračuna otpremnina - 50 odsto uvećan tromesečni prosek bruto zarade po godini staža ili 240 evra za svaki godinu provedenu u tom preduzeću.
Iznos od 240 evra po godini staža je zaštitni mehanizam za radnike sa malim koeficijentima, rekao je Dragan Ranđelović, predsednik Sindikata železničara Srbije.
U "Infrastrukturi železnice" odlazak je bio potpuno dobrovoljan i ljudi su se sami izjasnili. U slučaju "Srbije kargo", dobrovoljno odlazi 60 odsto radnika. Što se tiče ostalih, bilo je neophodno formirati kriterijume i bodovanje, navode Novosti.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan