Istraga se vodi i u ovom trenutku, rade se sva neophodna veštačenja. Svakako da će sve biti dostupno javnosti, svaki deo te istrage jer želimo da javnost ima potpuni uvid u sve što se dešavalo, rekao je Stefanović za TV Pink.

Prema njegovim rečima, nesumnjivo je da je i dosadašnji tok istrage pokazao da je vozilo "Koridora" neprilagođenom, ogromnom brzinom ušlo u deo gde se nalazi naplatna rampa i udarilo dva vozila koja su se nalazila ispred njih.

Sudar na rampi: Uhapšen vozač Zorana Babića


Dodao je da će Zoran Babić podneti ostavku na mesto direktora "Koridora 10" i više neće obavljati ovu funkciju.

Udes na autoputu: Ima mrtvih, povređen Zoran Babić!


On nema ličnu odgovornost jer nije upravljao vozilom, ali uzevši u obzir da je u ovoj saobraćajnoj nezgodi došlo do smrtne posledice čini mi se da je to logičan potez, rekao je Stefanović.

"Uzimajući u obzir da je došlo u toj saobraćajnoj nezgodi do smrtne posledice, čini mi se da je to logičan potez", dodao je Stefanović.

VOZILO NIJE IMALO ROTACIONA SVETLA I BLINKERE

Preduzeće Koridori Srbije demantovalo je danas navode pojedinih medija da je automobil koji je učestvovao u saobraćajnoj nezgodi imao rotaciona svetla i blinkere.

"Nijedan automobil koji je na raspolaganju 'Koridorima Srbije' i koje ovo preduzeće koristi ne poseduje rotaciona svetla i blinkere", ističe se u saopštenju.

Povodom tragičnog događaja koji se desio juče na deonici auto-puta Niš - Leskovac, na izlaznoj naplatnoj rampi Doljevac, kada su se sudarila tri vozila, iz "Koridora" poručuju da stoje na raspolaganju istražnim organima i da su dostupni za sve informacije medijima.

"Povodom raznih spekulacija o tome da je automobil, u kojem se u trenutku nezgode nalazio direktor Koridora Srbije, u vlasništvu bugarske firme Trejs, koja je inače jedan od izvođača radova na Koridoru 10, podsećamo javnost da je reč o uobičajenoj praksi u međunarodnim ugovorima u celoj Evropi i svetu", navodi se u saopštenju.

Prema toj ugovornoj obavezi, dodaju, izvođači radova su dužni da obezbede opremu i vozila za potrebe investitora i inženjera (nadzornog organa), a u cilju realizacije projekta.

"Predstavnici investitora i inženjera ovu opremu i vozila koriste tokom cele realizacije projekta, a oni potom postaju vlasništvo investitora tek po završetku svih radova i okončanju ugovora", objašnjavaju u "Koridorima".

Ovo preduzeće uputilo je još jednom saučešće porodici nastradale ženske osobe i apelovali da se jučerašnja teška saobraćajna nezgoda ne zloupotrebljava i ne koristi u političke svrhe.