Vozači Alfa Romeo Rejsing F1 tima, Kimi Raikonen i Antonio Đovinaci oprobali su na Alfinoj testnoj stazi Baloko za volanima "kvardrifoljo" (Quadrifoglio) modela.

Svetski šampion iz 2007. dobio je da vozi "alfu romeo stelvio kvadrifoljo", a mladi Italijan "đuliju kvadrifoljo". Oba modela su opremljena 2,9-litarskim V6 Bi-Turbo benzincima, koji su razvijeni u saradnji sa Ferarijem. Ovaj motor isporučuje 510 konjskih snaga uz obrtni moment 600 Nm.

undefined alfe za alfa romeo racing f1 tim

Motor je uparen i sa osmostepenim automatskim menjačem sa posebnim podešavanjem koje omogućava menjanje brzina za svega 150 milisekundi u režimu "Race". Zahvaljujući tim karakteristikama, do 100 km/h im treba 3,8 sekundi, a najveća brzina je 283 km/h.

Napredna tehnološka svojstva, uključuju 4-režimski selektor "Alfa DNA Pro" sa pomenutim režimom "Race", diferencijalom za upravljanje obrtnim momentom, prilagodljivim vešanjem posebno podešenim za ovaj model, sistem deaktiviranja cilindra radi maksimalne uštede goriva i karbonsko-keramički kočioni sistem Brembo.

Pogledajte i dodatne fotografije ovih "kvadrifoljo" modela:

undefined alfa romeo stelvio đulija kvadrifoljo

U kabini vozila vlada potpuni sportski duh zahvaljujući ultra-lakim karbonskim, trkačkim sedištima "Sparco" koja su napravljena da budu najlakša u segmentu, ali i da garantuju udobnost na dugim putovanjima. Informativno-zabavni sistem "Alfa Connect 3D Nav" se kontroliše preko centralno postavljenog ekrana od 8,8 inča, a podržava "Apple Car Play" i "Android Auto" aplikacije.

Zanimljivo da su oba modela svojevremeno bila najbrži modeli u svojim kategorijama na Nirburgringu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.