Na Sajmu automobila premijeru je imala i sedma generacija BMW-ove serije 3, najpopularnijeg modela bavarskog proizvođača koji je do sada prodat u više od 15 miliona primeraka širom sveta.
Novi model u sedan verziji je veći, posebno u dužinu (za 7 cm), brži, udobniji, prefinjenijeg enterijera, preciziniji u vožnji, a uz sve to prepunjen je novim tehničkim rešenjima.
"Trojka" je stigla sa prepoznatljivim elementima, poput čuvenih "bubrega" (normalne veličine, a ne kao kod serije 7 i novog modela X7), veoma uskih farova (u opciji su i laserska svetla) i, naravno, legendarnog elementa u C stubu – "hofmajster kinka".
Prednji farovi su zasečeni, što se možda i neće dopasti svim ljubiteljima "trojke". Ali mislio da kod zadnjih svetala nema dileme – izgledaju fantastično, pa će kupci ostavljati lep "trag" svima koje prestižu.
Unutrašnjost definitivno pripada višem rangu. U Luxury Line paketu opreme ima i efektnih drvenih elementama, koja daju osećaj topline. Pažnju privlači nova postavka centralnog info-zabavnog ekrana od 10,25 inča koji se nadovezuje na digitalnu instrument tablu. Novost je i za 75 odsto povećani head-up displej.
Tu je i "stara dobra" kontrolna jedinica klima uređaja, a moguće je i naručiti analognu verziju instrument table za tradicionalnim kružnim instrumentima.
Pomenuti Luxury Line paket opreme odlikuje se i dodatnom zvučnom izolacijom, koja nudi neverovatno prijatan osećaj u vožnji, ali i jednu, uslovno rečeno, manu.
Naime, tokom pretpremijerne vožnje "trojke" u tom najvišem paketu opreme primetili smo da se na autoputu gubi osećaj brzine, pa je 130 na sat delovalo kao da idemo pa i duplo sporije. Ali verujemo da je ovo samo stvar navike.
Kupcima su na rasploganju još tri paketa opreme – Advantage, Sport Line i M-Sport Line, koji donose malo drugačija, možda i lepša dizajnerska rešenja u odnosu na top model.
Što se tiče motorizacije, tu je nekoliko benzinskih i dizel jedinica, a najjeftiniji model je 318d (2.0, 150 KS), čija je početna cena 33.990 evra.
Najjači motori u ponudi se nalaze u modelima 330i (258 KS) i 330d (265 KS).
Sistemi asistencije u vožnji su na nivou novog BMW X5. Dakle, tu je lični asistent, s kojim možete glasovno komunicirati, nova verzija odličnog iDrive info-zabavnog sistema, aktivni tempomat, a postoji i opcija automatskog isparkiravanja.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.