Da li je BMW upravo predstavio najlepši model (FOTO)

Serija 8 je postala porodična.

U poslednjih mesec dana Bavarci su predstavili novu seriju 1, zatim X1, pa najskuplji BMW do sada - M8 i pre nekoliko dana "trojku" karavan. Ali BMW-ova ofanziva ne prestaje, pa je red došao jedan potpuno nov model - BMW serije 8 Gran Kupe.

U odnosu na kupe, GC je duži za 23 cm, širi za 3 cm a viši za 5,6 cm. Ono što je najbitnije međuosovinsko rastojanje je povećano za celih 20 cm, pa i par putnika pozadi i više nego dovoljno mesta.

Sve ovo nije uticalo na njegovu atraktivnost, šta više, Gran Coupe predstavlja najatraktivniji aktuelni model bavarskog proizvođača.

Unutra je očekivano iskopirana priča iz kraće "osmice", a kupci osnovnih verzija će imati stakleni, a najjače, M850i opcije karbonski.

undefined bmw serija 8 GC

Kupci serije 8 Gran Kupe će moći da biraju između dva benzinca i jednog dizelaša.

Trolitarski benzinac u modelu 840i razvija 340 konjskih snaga. Snagu će prenositi na zadnju ili obe osovine preko 8-stepenog automatskog menjača. Do "stotke" će mu trebati 5,2 sekunde.

Čast dizelaša brani 840d sa 3.0 dizelašem snage 320 KS. Menjač je kao u 840i, ali je pogon isključivo na sva četiri točka. Do 100 na sat mu treba 5,1 sekunda.

Vrh ponude čini pomenuti M850i, čiji 4.4 V8 benzinac (probali smo u Americi) razvija 530 KS uz 750 Nm obrtnog momenta. Iz mesta mirovanja do 100 km/h stiže za samo 3,9 sekundi.

Poznate su i početne cene u Nemačkoj za sve tri verzije – 840i kreće od 91.500 evra, 840d 97.000 evra, a M850i 122.700 evra.

Bez obzira da je ovaj BMW najlepši trenutno, A7, Panamera i CLS su dobili dostojnog protivnika.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

U poslednjih mesec dana Bavarci su predstavili novu seriju 1, zatim X1, pa najskuplji BMW do sada - M8 i pre nekoliko dana "trojku" karavan. Ali BMW-ova ofanziva ne prestaje, pa je red došao jedan potpuno nov model - BMW serije 8 Gran Kupe.

U odnosu na kupe, GC je duži za 23 cm, širi za 3 cm a viši za 5,6 cm. Ono što je najbitnije međuosovinsko rastojanje je povećano za celih 20 cm, pa i par putnika pozadi i više nego dovoljno mesta.

Sve ovo nije uticalo na njegovu atraktivnost, šta više, Gran Coupe predstavlja najatraktivniji aktuelni model bavarskog proizvođača.

Unutra je očekivano iskopirana priča iz kraće "osmice", a kupci osnovnih verzija će imati stakleni, a najjače, M850i opcije karbonski.

undefined bmw serija 8 GC

Kupci serije 8 Gran Kupe će moći da biraju između dva benzinca i jednog dizelaša.

Trolitarski benzinac u modelu 840i razvija 340 konjskih snaga. Snagu će prenositi na zadnju ili obe osovine preko 8-stepenog automatskog menjača. Do "stotke" će mu trebati 5,2 sekunde.

Čast dizelaša brani 840d sa 3.0 dizelašem snage 320 KS. Menjač je kao u 840i, ali je pogon isključivo na sva četiri točka. Do 100 na sat mu treba 5,1 sekunda.

Vrh ponude čini pomenuti M850i, čiji 4.4 V8 benzinac (probali smo u Americi) razvija 530 KS uz 750 Nm obrtnog momenta. Iz mesta mirovanja do 100 km/h stiže za samo 3,9 sekundi.

Poznate su i početne cene u Nemačkoj za sve tri verzije – 840i kreće od 91.500 evra, 840d 97.000 evra, a M850i 122.700 evra.

Bez obzira da je ovaj BMW najlepši trenutno, A7, Panamera i CLS su dobili dostojnog protivnika.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

U poslednjih mesec dana Bavarci su predstavili novu seriju 1, zatim X1, pa najskuplji BMW do sada - M8 i pre nekoliko dana "trojku" karavan. Ali BMW-ova ofanziva ne prestaje, pa je red došao jedan potpuno nov model - BMW serije 8 Gran Kupe.

U odnosu na kupe, GC je duži za 23 cm, širi za 3 cm a viši za 5,6 cm. Ono što je najbitnije međuosovinsko rastojanje je povećano za celih 20 cm, pa i par putnika pozadi i više nego dovoljno mesta.

Sve ovo nije uticalo na njegovu atraktivnost, šta više, Gran Coupe predstavlja najatraktivniji aktuelni model bavarskog proizvođača.

Unutra je očekivano iskopirana priča iz kraće "osmice", a kupci osnovnih verzija će imati stakleni, a najjače, M850i opcije karbonski.

undefined bmw serija 8 GC

Kupci serije 8 Gran Kupe će moći da biraju između dva benzinca i jednog dizelaša.

Trolitarski benzinac u modelu 840i razvija 340 konjskih snaga. Snagu će prenositi na zadnju ili obe osovine preko 8-stepenog automatskog menjača. Do "stotke" će mu trebati 5,2 sekunde.

Čast dizelaša brani 840d sa 3.0 dizelašem snage 320 KS. Menjač je kao u 840i, ali je pogon isključivo na sva četiri točka. Do 100 na sat mu treba 5,1 sekunda.

Vrh ponude čini pomenuti M850i, čiji 4.4 V8 benzinac (probali smo u Americi) razvija 530 KS uz 750 Nm obrtnog momenta. Iz mesta mirovanja do 100 km/h stiže za samo 3,9 sekundi.

Poznate su i početne cene u Nemačkoj za sve tri verzije – 840i kreće od 91.500 evra, 840d 97.000 evra, a M850i 122.700 evra.

Bez obzira da je ovaj BMW najlepši trenutno, A7, Panamera i CLS su dobili dostojnog protivnika.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.