Pad prodaje: Najveći "gubitnici" Nisan, Volvo, FCA, BMW

U junu francusko i špansko tržište automobila su pala za više od osam procenata

MONDO/Marko Tanasković 

Pad prodaje automobili 2019 EU EFTA
MONDO/Marko Tanasković 

Prodaja novih automobila u Evropi pala je za čak 7,9 procenata u junu, pri čemu najveći pad beleže kompanije Nisan, Volvo i Fijat Krajsler Automobili (FCA), prema danas objavljenim industrijskim podacima.

Broj registracija novih automobila širom Evropske unije i zemalja EFTA pao je na 1,49 miliona jedinica prošlog meseca u odnosu na 1,62 miliona godinu dana ranije, navodi se u saopštenju Udruženja evropskih proizvodđača automobila ACEA.

Na ovoliki pad uticaj je imao kalendarski faktor, budući da je jun imao dva prodajna dana manje na većini tržišta, prenosi agencija Rojters.

Broj registracija u prvom polugodištu 2019. godine opao je za 3,1 posto u poređenju sa istim prošlogodišnjim periodom, navodi ACEA. Evropskim proizvođačima automobila, slabljenje domaće tražnje uz oštar pad prodaje u Kini i na tržisstima u razvoju može doneti još veća upozorenja vezano za profite.

Raste prodaja novih ali i uvoz punoletnih vozila u Srbiji

Zastareli Nisanovi modeli doprineli su tome da japanski proizvođač u junu zabeleži pad prodaje od 26,6 odsto, dok je Volvo, u vlasništvu kineskog Đilija, zabeležila pad isporuka od 21,7 procenata.

Prošlog meseca je takođe opala prodaja kompanije FCA za 13,5 posto, zatim BMW-a za 10,1, Folksvagen Grupe za 9,6, kao i Dajmlera i PSA za po 8,2 procenta. Pežo-Sitroenov domaći rival Reno je pretrpeo manji pad od 3,9 posto, navodi britanska agencija.

Što se situacija na najvećim evropskim tržištima, u junu je jedino nemačko u plusu (0,5 odsto), a značajan pad beleže Francuska (-8,4 odsto) i Španija (-8,3 dosto).

Od početka godine, najveći porast novoregistrovnih vozila beleži Litvanija (+47,1 odsto), a najveći pad Island (-38,7 odsto).

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

MONDO/Marko Tanasković 

Pad prodaje automobili 2019 EU EFTA
MONDO/Marko Tanasković 

Prodaja novih automobila u Evropi pala je za čak 7,9 procenata u junu, pri čemu najveći pad beleže kompanije Nisan, Volvo i Fijat Krajsler Automobili (FCA), prema danas objavljenim industrijskim podacima.

Broj registracija novih automobila širom Evropske unije i zemalja EFTA pao je na 1,49 miliona jedinica prošlog meseca u odnosu na 1,62 miliona godinu dana ranije, navodi se u saopštenju Udruženja evropskih proizvodđača automobila ACEA.

Na ovoliki pad uticaj je imao kalendarski faktor, budući da je jun imao dva prodajna dana manje na većini tržišta, prenosi agencija Rojters.

Broj registracija u prvom polugodištu 2019. godine opao je za 3,1 posto u poređenju sa istim prošlogodišnjim periodom, navodi ACEA. Evropskim proizvođačima automobila, slabljenje domaće tražnje uz oštar pad prodaje u Kini i na tržisstima u razvoju može doneti još veća upozorenja vezano za profite.

Raste prodaja novih ali i uvoz punoletnih vozila u Srbiji

Zastareli Nisanovi modeli doprineli su tome da japanski proizvođač u junu zabeleži pad prodaje od 26,6 odsto, dok je Volvo, u vlasništvu kineskog Đilija, zabeležila pad isporuka od 21,7 procenata.

Prošlog meseca je takođe opala prodaja kompanije FCA za 13,5 posto, zatim BMW-a za 10,1, Folksvagen Grupe za 9,6, kao i Dajmlera i PSA za po 8,2 procenta. Pežo-Sitroenov domaći rival Reno je pretrpeo manji pad od 3,9 posto, navodi britanska agencija.

Što se situacija na najvećim evropskim tržištima, u junu je jedino nemačko u plusu (0,5 odsto), a značajan pad beleže Francuska (-8,4 odsto) i Španija (-8,3 dosto).

Od početka godine, najveći porast novoregistrovnih vozila beleži Litvanija (+47,1 odsto), a najveći pad Island (-38,7 odsto).

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

MONDO/Marko Tanasković 

Pad prodaje automobili 2019 EU EFTA
MONDO/Marko Tanasković 

Prodaja novih automobila u Evropi pala je za čak 7,9 procenata u junu, pri čemu najveći pad beleže kompanije Nisan, Volvo i Fijat Krajsler Automobili (FCA), prema danas objavljenim industrijskim podacima.

Broj registracija novih automobila širom Evropske unije i zemalja EFTA pao je na 1,49 miliona jedinica prošlog meseca u odnosu na 1,62 miliona godinu dana ranije, navodi se u saopštenju Udruženja evropskih proizvodđača automobila ACEA.

Na ovoliki pad uticaj je imao kalendarski faktor, budući da je jun imao dva prodajna dana manje na većini tržišta, prenosi agencija Rojters.

Broj registracija u prvom polugodištu 2019. godine opao je za 3,1 posto u poređenju sa istim prošlogodišnjim periodom, navodi ACEA. Evropskim proizvođačima automobila, slabljenje domaće tražnje uz oštar pad prodaje u Kini i na tržisstima u razvoju može doneti još veća upozorenja vezano za profite.

Raste prodaja novih ali i uvoz punoletnih vozila u Srbiji

Zastareli Nisanovi modeli doprineli su tome da japanski proizvođač u junu zabeleži pad prodaje od 26,6 odsto, dok je Volvo, u vlasništvu kineskog Đilija, zabeležila pad isporuka od 21,7 procenata.

Prošlog meseca je takođe opala prodaja kompanije FCA za 13,5 posto, zatim BMW-a za 10,1, Folksvagen Grupe za 9,6, kao i Dajmlera i PSA za po 8,2 procenta. Pežo-Sitroenov domaći rival Reno je pretrpeo manji pad od 3,9 posto, navodi britanska agencija.

Što se situacija na najvećim evropskim tržištima, u junu je jedino nemačko u plusu (0,5 odsto), a značajan pad beleže Francuska (-8,4 odsto) i Španija (-8,3 dosto).

Od početka godine, najveći porast novoregistrovnih vozila beleži Litvanija (+47,1 odsto), a najveći pad Island (-38,7 odsto).

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama