Putnicima koji idu do Zlatibora, Nove Varoši i dalje ka Crnoj Gori, novi put bi znatno skratio vreme putovanja, ali prevoznici ne smeju da koriste novu saobraćajnicu jer bi na odredišta stizali mnogo ranije, i morali da čekaju i po pola sata da bi ispoštovali polazak po aktuelnom redu vožnje, navodi list.
Mirko Vučinić iz poslovnog udruženja drumskog transporta "Panontransport", za "Novosti" kaže da nije moguće usaglasiti nove redove vožnje do proleća naredne godine, a da je početak obavljanja prevoza po njima moguć tek od oktobra 2020. godine.
"U skladu sa Zakonom o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, Privredna komora Srbije usaglašavanje predloga redova vožnje radi jednom tokom kalendarske godine, po zahtevima prevoznika", pojašnjava Vučinić.
"Novosti" pišu i da kamioni izbegavaju Koridor 11 i koriste i dalje Ibarsku magistralu, zbog čega u "Putevima Srbije" razmatraju da i na tom putu počnu da naplaćuju putarinu za teretnjake.
Crvena zvezda zvanično produžila ugovor sa Janisom Sferopulosom: Oglasio se klub, javio se Željko Drčelić!
Zvezda produžila ugovor sa Sferopulosom: Grk ostaje u Beogradu, poznato i do kada!
NOVO NA MONDO PORTALU: Probaj MONDO sudoku, svaki dan u 19h nova igra!
"Ja sam Crnogorac, srpski pravoslavac": Mirotića pitali da li je Španac, objasnio im sve do detalja!
Srpski predsednici i političari koji su posetili Hilandar: Koštunici zvonila zvona, od Miloševića bežali monasi