Gej aktivisti koji su proglašeni na konkursu na Facebooku za najromantičniji par, ipak dobili nagradu - romantičnu večeru za dvoje.
Gej aktivisti Boban Stojanović i Adam Puškar, koji su u okviru "Uniqa nedelje zaljubljenih" koja je organizovana na "Facebooku" proglašeni za najromantičniji par, dobili su od "Uniqa osiguranja" romantičnu večeru za dvoje, piše "Alo".
Dan ranije ovaj list je objavio da je po završetku glasanja, kada je bilo očigledno da je gej par dobio najviše glasova, ceo konkurs sa fotografijama učesnika volšebno nestao sa "Facebooka".
Iako je iznenadni nestanak podataka sa sajta i "Facebook" profila ove firme izazvao sumnju u regularnost konkursa, iz "Uniqa osiguranja" tvrde da nikakvi problemi nisu postojali, već da je "sav materijal uklonjen po okončanju glasanja".
Zanimljivo je da je pobeda gej para proglašena tek posle pisanja novina o ovom slučaju, navodi "Alo".
Iz "Uniqe" poručuju da je jedini razlog sklanjanja podataka to što je glasanje bilo završeno.
"Sa pobednikom, gospodinom Stojanovićem, kontaktirali smo putem "Facebook" naloga i, prema propozicijama, dobiće večeru za dve osobe u restoranu po izboru. Zaista nije bilo nikakvih drugih razloga", rekla nam je Sonja Marić, direktor marketinga ove kompanije,
Boban Stojanović za "Alo" kaže da su organizatori kontaktirali sa njim i da je zadovoljan što je sve završeno "na najbolji način".
(MONDO)
Dan ranije ovaj list je objavio da je po završetku glasanja, kada je bilo očigledno da je gej par dobio najviše glasova, ceo konkurs sa fotografijama učesnika volšebno nestao sa "Facebooka".
Iako je iznenadni nestanak podataka sa sajta i "Facebook" profila ove firme izazvao sumnju u regularnost konkursa, iz "Uniqa osiguranja" tvrde da nikakvi problemi nisu postojali, već da je "sav materijal uklonjen po okončanju glasanja".
Zanimljivo je da je pobeda gej para proglašena tek posle pisanja novina o ovom slučaju, navodi "Alo".
Iz "Uniqe" poručuju da je jedini razlog sklanjanja podataka to što je glasanje bilo završeno.
"Sa pobednikom, gospodinom Stojanovićem, kontaktirali smo putem "Facebook" naloga i, prema propozicijama, dobiće večeru za dve osobe u restoranu po izboru. Zaista nije bilo nikakvih drugih razloga", rekla nam je Sonja Marić, direktor marketinga ove kompanije,
Boban Stojanović za "Alo" kaže da su organizatori kontaktirali sa njim i da je zadovoljan što je sve završeno "na najbolji način".
(MONDO)