• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Za uspeh na poslu bitno i slobodno vreme

Kvalitetno provedeno vreme po završetku radnog dana je bitno za napredak u poslu

To je saopšteno danas iz sajta "Kursevi", povodom Infostudovog istraživanja "Slobodno vreme nakon posla", koje je pokazalo da svaki drugi od 1.600 ispitanika u kancelariji provodi između 41 i 50 sati nedeljeno.

Istraživanje je pokazalo da 30 odsto ispitanika radi uobičajnih 40 sati nedeljno, a 95 odsto njih navelo je da posao često "nosi" kući i o poslovnim obavezama razmišlja i van kancelarije.

U saopštenju se navodi da zaposleni često sebi posvećuju najmanje vremena i zaboravljaju da način na koji provode svoje slobodno vreme ima velikog uticaja na obnavljanje produktivnih snaga i u velikoj meri se odražava na povećavanje efikasnosti na radnom mestu.

Jedno od rešenja za kvalitetnije provođenje slobodnog vremena je, kako je navedeno, upis na neki od mnogobrojnih hobi kurseva - crtanja i slikanja u raznim tehnikama, kreativnih radionica, fotografije, plesa, cvećarstva, čija cena zavisi od vrste i trajanja i kreće se od 1.500 do 20.000 dinara.

U saopštenju je navedeno da sve više firmi shvata da podsticanje zaposlenih da se bave grupnim, kreativnim aktivnostima, koje ih zanimaju i van radnog vremena, doprinosi jačanju timskog duha, građenju boljih poslovnih odnosa, povećanju odgovornosti, otklanjanju stresa, što se odražava i na rezultate rada.

Zato se zaposlenima, kako je poručeno, sve češće pruža mogućnost odlaska na različite vidove rekreacije ili pohađanja zanimljivih i podsticajnih kurseva i grupnih turističkih obilazaka.

(Tanjug)


Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image