• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Lidl sprema veliko otvaranje u Srbiji

Izvor mondo.rs

Plan nemačkog trgovinskog lanca "Lidl" je da u Srbiji u isto vreme otvori bar 15 radnji. Lokacije su obezbeđene u Beogradu, Novom Sadu, Subotici, Valjevu i Smederevu.

U Hrvatskoj Lidl ima 88 objekata, a potrošači hvale cene i kvalitet proizvoda.

Poslovna politika kompanije je da odjednom otvori više prodavnica. Tako, već tri godine  u Srbiji postoji samo predstavništvo "Lidla", u kome kažu da su za sada kupili zemljište u sedam gradova, piše RTS.

"Lidl" planira da za početak u Srbiji otvori bar 15 radnji. Zato duže od dve godine rastinje buja na Lidlovoj parceli u Zrenjaninu. Čelnike grada to ne brine, jer imaju čvrst dogovor.

Gradonačelnik Ivan Bošnjak je uveren da će se simultano otvoriti "Lidlovi" objekti širom Srbije. "U Zrenjaninu objekat će biti otvoren kada i na ostalih 14 lokacija širom Srbije", rekao je Bošnjak.

Kada će "Lidl" otvoriti vrata kupcima, zvanične potvrde nema. Optimisti procenjuju sledeće godine.

"Lidl" uglavnom prodaje svoju trgovačku marku i zbog toga su proizvodi i do 30 odsto jeftiniji. Udruženja potrošača brine da li će to, zbog visokih cena u drugim trgovinama, i kod nas zaživeti.

Goran Papović iz Udruženja očekuje da cene budu niže.

"Normalno da očekujemo da proizvodi budu kudi-kamo jeftiniji, ako znamo da je Srbija opterećena trgovinskim monopolom, ako znamo da je opterećena maržama kad je u pitanju roba široke potrošnje", rekao je Papović.

Profesor Ekonomskog Fakulteta Slobodan Aćimović smatra da bi bilo bolje da je "Lidl" u Srbiju došao ranije.

"Da je 'Lidl' došao ranije, verovatno bismo imali veći stepen konkurencije na tržištu, imali bismo korektnije odnose prema dobavljačima i mnogo toga što sada nemamo", objašnjava Aćimović.

Iako najavljuju širok asortiman proizvoda, ipak za Lidl je karakterističan uži izbor robe koja se proizvodi namenski, piše RTS.

Tagovi

Komentari 11

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

sadd

u italiji tu kupuju samo najsiromasniji ljudi. mlecni proizvodi su katastrofa, takodje i hleb, meso nije lose ali kod nas je mesto 500x bolje, a izbor je mnogo suzen, jedino sto je jeftinije su slatkisi.

Varjag

Kupovao sam u Nemačkoj u LIDL-u i ALDI-ju nije samo njihov brend ve�? manji izbor i slabija usluga ali kome to ne smeta može uzeti robu dobrog kvaliteta čak i duplo jeftinije nego u nas.Cene su zaista niže ako tako bude i kod nas pravi spas za siromašno stanovništvo ako ne onda još jedna šarena laža u nizu....imate i linkove pa proverite....

goran

gmo hrana na vidiku

special image