Iako košta više od 4.000 evra, novi model torbi "Luj Viton" nestao je sa rafova u rekordnom roku i već su u buticima širom Evrope formirane liste čekanja!
Napori kompanije luksuzne robe "Luj Viton" da pojača ponudu kožih tašni, čija cena prelazi 3.000 evra, definitivno počinju da daju rezultate, piše "Dejli mejl".
Kao pun pogodak se pokazalo lansiranje novog modela pod nazivom "Kapusin" (Capucine), koju je u reklami ponosno ponela glumica Mišel Vilijams.
Torba je u butike stigla u junu, a već početkom ovog meseca više ni jedna nije mogla da se nađe na policama!
Nedavno je i holivudska diva Anđelina Džoli uslikana sa "Kapusinom", a pitanje je samo koja će sledeća slavna ličnost bezbrižno prebaciti preko ruke ovaj modni detalj čija cena se kreće između 4.000 i 30.000 evra.
Lista čekanja formirana je u buticima širom Evrope, a očekuje se da novi primerci pristignu na police tokom sledećeg meseca.
Modni poznavaoci sumnjaju da "Luj Viton" namerno pravi zastoje u isporuci torbi buticima, kako ih nikada ne bi bilo previše.
Bilo kako bilo, "Kapusina" je postala opaka konkurencija popularnim tašnama "Birkin" i "Ermes".
Ova modna marka godišnje proda robu u vrednosti od oko sedam milijardi evra, dvostruko više nego njen konkurent "Guči".