Da li želite da budete među dva odsto igrača sportske kladionice koji mogu da se pohvale da zarađuju na taj način?

U tom slučaju internet portal "Dvoznak" je pravo mesto za vas!

Više od dve godine momci sa ovog portala pomažu svojim čitaocima u nastojanjima da skupi hobi pretvore u isplativu investiciju. Grupa od 40-ak stručnih saradnika svakodnevno donosi aktualnosti iz gotovo svih sportova i takmičenja kao pomoć prilikom odabira opklade.

Njihov cilj je jasan: na jednom mestu prikupiti sve što je potrebno za sastavljanje kvalitetnog "listića". Informativni tim vremenom je razvio alate poput interaktivne statistike, upoređivanja kvota i margina, kao i "livescore".

U prvi plan "Dvoznak", ipak, gura autorske najave i prognoze.

"Dosad smo objavili više od 90.000 najava i 13.000 prognoza. Vrednost najava najbolje znaju naši čitaoci koji su te brojne informacije sami unovčili, ali možemo govoriti i o vrednosti prognoza. Jednostavnim statističkim obračunom dobijamo profit od 4.400 jedinica uloga. Pojednostavljeno, da ste ulagali deset evra po preporučenoj jedinici uloga mogli ste u ove dve godine zaraditi više od 44.000 evra. Deluje mnogo i nestvarno, ali to je itekako dostižno", ističe Tomislav Đerek, direktor kompanije Toma-soft, koja stoji iza portala "Dvoznak".

Od skoro, "Dvoznak" i MONDO imaju saradnju koja je lako vidljiva na našem portalu.

Toliku količinu dnevno aktuelnih sportskih informacija nije moguće pronaći nigde, na jednom mestu, a kamoli da je sve to na regionalno razumljivom jeziku napisano od stručnjaka koji ta takmičenja prate dugo. Informacije se možda i mogu samostalno pronaći, ali zato je potrebno mnogo vremena i kasnije ih je vrlo teško vrednovati.

"Puno puta sam čuo kad neko izgubi novac, pa opravdanje traži u nedostatku sreće. Klađenje je igra na sreću ako vi sami tome tako pristupite. Kupovina novog automobila bi takođe mogla biti 'igra na sreću' ukoliko biste uzeli oglase i napamet odabrali plavi automobil s troja vrata. To možete biti BMW, ali isto tako može biti i Jugo. Većina igrača klađenju pristupa baš tako. Svoj novac ulažu na nešto o čemu znaju vrlo malo ili gotovo ništa",  objašnjava Hrvoje Reljanović, glavni urednik portala.

Pomerio je "Dvoznak" i "granice" sportskog informisanja pa su tako svoje saradnike slali na različita takmičenja, od severa do juga Evrope, od Letonije do Turske. Njihove informacije s lica mesta nije bilo moguće pročitati nigde drugde.

"To je snaga 'Dvoznaka'. Naš je cilj biti korak ispred kladionica, doći do informacija koje oni nemaju", dodaje Reljanović.

Kada je reč o financijskim investicijama, što klađenje svakako jeste, ponekad je bolje stvari prepustiti profesionalcima da ih odrade umesto vas, ma koliko god vam one na prvi pogled izgledale jednostavne i nerizične.

Vratimo se na početak, da je tako svi bi iz kladionica izlazili punih džepova...