"U 2013. smo napravili istoriju, obnovili našu nacionalnu aviokompaniju i krenuli na istorijski put. Posle 66 godina ugasili smo Jat, ali ga nismo zaboravili, uzeli smo ono što je najbolje od te kompanije i ugradili u novu kompaniju Er Srbiju", dodap je Kondić.

Srbija prvi put ima nacionalnu aviokompaniju sa svojim imenom.

"Pre neki dan, drug iz Australije mi je rekao da je u Londonu prolazio pored našeg aviona, prvi put ga video i rekao - a-ha, to je iz Srbije. Sada svi u Evropi kada vide naš avion znaju odakle je", naveo je Kondić dodajući da je to za njega lično, kompaniju i Srbiju veoma bitna stvar.

Er Srbija je zvanično počela sa radom kao nacionalni avioprevoznik Srbije 26. oktobra 2013. godine, uspostavljanjem linije Beograd - Abu Dabi.

Er Srbija je osnovana strateškim partnerstvom države i kompanije Etihad ervejz iz Ujedinjenih Arapskih Emiratu, koja ima 49 procenata vlasničkog udela.

Kondić je rekao da su uspostavljene nove linije i povećan broj letova.

"Kompaniju smo izveli na prvi korak, ali pred nama je još mnogo koraka u njenom daljem razvoju, ali za sada smo zadovoljni", naglasio je Kondić, Srbin iz Australije.

Prema njegovim rečima, Er Srbija je uvećala broja putnika i u periodu od oktobra povećan je kapacitet za oko 50 odsto, pošto ima mnogo više letova.

Kondić je kazao da, na primer, prvi avion erbas A319 "Novak Djoković" leti duplo više nego zamenjeni boing 737.

"U novoj 2014. godini, za početak sezone krećemo u Bejrut, idemo u Varnu, Sofiju i tu još ima varijanti za koje se nismo definitivno odlučili. Imali smo Kairo u vidu, ali zbog problema u Egiptu još nismo rešili da li idemo ili ne. Ima još sedam ili osam destinacija koje razmatramo", naveo je Kondić.

"Sve ide dobro", naglasio je on dodao da Er Srbija u 2014. ulazi sa novom energijom.