Prema njegovim rečima, važno je da sistemske greške nije bilo, što znači da "nije obračunata veća cena struje po kilovatu, da nije bilo greške prilikom množenja cene i kilovata".

Marković je za današnje "Naše novine" rekao da će u njegovom preduzeću krenuti u sveobuhvatnu analizu kojom će biti utvrđeno koliki je broj reklamacija i o svemu obavestiti javnost.

On je istakao da EPS svakog meseca ima oko 10.000 reklamacija i da reklamacije za decembar ne odstupaju značajnije od te brojke.

Marković je rekao da će pored funkcije pomoćnika direktora za distribuciju obavljati u narednih šest meseci i posao direktora "EPS snabdevanje".

"Ova dva posla sam prihvatio, jer sam dugo u EPS-u. Moj prvi potez je da utvrdim šta je i ko je doveo do ovakve situacije sa računima", rekao je Marković i dodao je je sistem kompleksan i da moraju da se obrade svi parametri da bi se videlo gde je nastala greška.