Uklanjanje šina iz Savskog amfiteatra već je počelo, kao i renoviranje zgrade Stare zadruge, gde će biti promotivni i prodajni centar projekta", rekao je on u emisiji "Srbija realno" na TV Skaj plus, saopštila je gradska uprava grada Beograda.
"Rok za izmeštanje šina je od šest do osam meseci, a za rekonstrukciju zgrade Stare zadruge tri meseca. Projekat omogućava upošljavanje čitave srpske građevinske industrije i pokretanje naše privrede. On nas prosto tera da završimo neke veoma važne stvari, kao što su izgradnja'Prokopa', nove autobuske stanice i Obilaznice oko Beograda. Bitno je samo da krenemo, a na dobrom smo putu. Očekujemo da ova destinacija bude veoma tražena kao najlepša u ovom delu Evrope", kazao je Mali.
Nastavak izgradnje fabrike vode "Makiš 2", dalja ulaganja u "Veletržnicu", izgradnja podzemnih garaža, investicije u kanalizaciju, reciklažu - sve su to projekti koje je zanemarivala prethodna beogradska vlast, a koji će biti prioritet ubuduće.
"Kada smo preuzeli da vodimo grad, bili smo pred tužbom i raskidom ugovora izraelskog partnera za 'Makiš 2'. Uspeli smo da iznađemo finansije od pet miliona evra da se on završi jer je od vitalnog značaja za Beograd. Očekujemo da će biti gotov do 1. septembra i da će do kraja godine ući u sistem vodosnabdevanja Beograda i obezbediti njegovu dugoročnost", istakao je on.
"Projekat 'Veletržnica' počeo je tako što je grad izdvojio milion od neophodnih osam miliona evra. Našli smo načina i da se ovaj projekat dalje pokrene i da se tokom leta i završi", dodao je Mali.
"U poređenju sa replikom Terazija u Novom Beogradu, koja je takođe koštala milion evra, ovi projekti su mnogo potrebniji građanima Beograda i oni će nam omogućiti da uđemo u 22. vek.
Uspeli smo da uradimo dosta i grad je normalno funkcionisao. Pokazali smo da imamo tim i da znamo kako da vodimo grad", istakao je Mali.
"Idejno rešenje prve trase metroa veoma je nelogično, pa smo sačinili stručnu radnu grupu koja za cilj ima da sagleda sve mane i prednosti te trase. Čak i da je sve kako treba, ne možemo ni da je počnemo pre kraja sledeće godine. Toliko smo daleko od metroa", rekao je Mali.
Ipak, on jeste jedan od prioriteta, ali ne kao izolovan sistem transporta već kao deo integrisanog sistema javnog prevoza u Beogradu, navodi on.
"Ima još zainteresovanih investitora, i to iz Kine i još jedan iz Francuske, ali je neophodna revizija idejnog rešenja", dodao je Mali.
On je precizirao da ukupna dugovanja grada Beograda, opština, komunalnih preduzeća iznose milijardu i 150 miliona evra. U odnosu na prihode koji stalno opadaju, zaduženost je enormna.Rezultat neodgovorne politike prethodne vlasti jeste dovođenje Beograda na rub propasti.
Najvažnija stvar koju je Privremni organ grada Beograda uradio jeste to što je uspeo da uvede red u finansije i stabilizovao stanje, kako nijedan od započetih projekata ne bi stao. Prioritet će biti i socijalna davanja.
Posebna briga vodiće se o starim ljudima jer se razvitak jednog društva upravo ogleda u tome koliko se brige posvećuje starima i manjinama.
"Osim finansijske pomoći najugroženijim penzionerima, u planu je i formiranje seniorskih klubova za njihovo druženje i organizovanje izleta. Saradnja će se uspostaviti i sa domovima zdravlja i školama, kako bi se najstarijima pružale zdravstvene usluge i pomoć u nabavci neophodnih namirnica, a sve to sa ciljem da se poboljša kvalitet njihovog života", zaključio je Mali.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Kakav debakl Hrvatske u košarci, i to od Bosne! Odlazak na Eurobasket će biti nemoguća misija
Mislite da će biti lako? Neće! Savo Milošević zna da će se Partizan mučiti do kraja godine