Cilj predavanja je da što više učenika i mladih vozača spozna koliko je nebezbedno koristiti mobilni telefon tokom vožnje.

"Ponosni smo na efekte i odjek koji je do sada imala kampanja 'Kada voziš, parkiraj telefon!'. U prilog tome ide i činjenica da je ovo predavanje realizovano upravo na poziv učenika i profesora iz Požarevca, što nas izuzetno raduje, jer smo se u ovoj edukativnoj fazi kampanje posebno posvetili srednjoškolcima kao budućim vozačima. Smatramo da će u direktnom kontaktu sa mladima poruka o odgovornoj upotrebi mobilnog telefona u vožnji biti jasno preneta kao i da će oni sami ubuduće biti promoteri ove kampanje. Verujemo da je veoma važno da mladi vozači na vreme formiraju ispravne navike koje će doprineti kako njihovoj bezbednosti tako i bezbednosti ostalih učesnika u saobraćaju. Sigurni smo da je to bolji put, nego da se kasnije trudimo da loše navike ispravljamo. Telekom Srbija je, sa svojim partnerima, organizovao predavanja u Beogradu, Novom Sadu i u Požarevcu, a u narednom periodu organizovaćemo predavanja i u drugim gradovima Srbije", izjavila je Ivana Filipović iz Telekoma Srbija.


Kampanja "Kada voziš, parkiraj telefon!" ima za cilj podizanje svesti vozača o opasnostima neodgovorne upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje kao i povećanje nivoa bezbednosti saobraćaja na putevima, a realizuje je Telekom Srbija u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja.

"Edukacija mladih generacija ključan je element u kreiranju odgovornog ponašanja budućih vozača, jer se najbolji rezultati u postizanju opšteg nivoa bezbednosti mogu postići isključivo angažovanjem društva u celini i podizanjem svesti o bezbednoj upotrebi mobilnih telefona tokom vožnje, a ne samo postojećim represivnim merama", rekao je Slobodan Malešić iz Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova.

Srpski komitet za bezbednost saobraćaja, kao ekspertsko udruženje za bezbednost saobraćaja, od početka je angažovan u kampanji. Njihovo istraživanje, u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom u Beogradu, pokazalo je da je kampanja pozitivno uticala na 61 odsto ispitanika da promene ponašanje i više ne koriste neodgovorno mobilni telefon tokom vožnje.

"Mladi ljudi su najugroženija, ali i najopasnija kategorija učesnika u saobraćaju. Upravo zato, ali i zbog toga sto su oni u životnom dobu u kojem stiču stavove koje zadržavaju celog života, edukacija mladih o značaju bezbedne upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje od izuzetnog je značaja", izjavio je prof. dr Milan Vujanić, predsednik Srpskog komiteta za bezbednost saobraćaja.

Kampanja "Kada voziš, parkiraj telefon!" je naišla na opštu podršku javnosti, kako preko društvenih mreža tako i nizom nagrada: Noć reklamoždera – priznanje za najbolju neprofitnu kampanju, tri nagrade od Udruženja za tržišne komunikacije Srbije za najbolju neprofitnu kampanju, najbolji spot i najbolju digitalnu komunikaciju u kampanji.

Kompanija Telekom Srbija, radeći na podizanju svesti o odgovornoj upotrebi mobilnog telefona tokom vožnje, u prazničnom periodu, zajedno sa partnerima, podelila je 150.000 flajera na naplatnim rampama širom Srbije apelujući na vozače da bezbedno koriste mobilni telefon dok voze.