• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Više od pola Beograđana se švercuje u prevozu

Izvor Tanjug

Direktor Direkcije za javni prevoz grada Beograda Uglješa Mitrović izjavio je danas da je prihod od prodaje karata u javnom gradskom prevozu dramatično opao u poslednjih godinu dana.

 Pola Beograđana se švercuje u prevozu

On je najavio rigorozniji sistem kontrole u prevozu kako bi se sprečilo švercovanje.

"To je još jedna od zaostavština prošle vlasti - da veliki broj Beograđana ne plaća karte u prevozu. Prema nekim procenama, više od 50 odsto Beograđana koji koriste javni prevoz ne plaća karte. Kada bi se u Londonu ili Parizu polovina putnika u gradskom prevozu vozila besplatno ili kada bi se švercovala, njihovi prevoznici bi propali ", navodi se u pisanoj izjavi Mitrovića dostavljenoj medijima.

On je dodao da je ovakva situacija neodrživa i da se moraju preduzeti mere da više građana plaća karte i da Beograđani moraju da razumeju da onaj ko se švercuje u javnom prevozu krade od svih.

Mitrović kaže da je trenutna situacija neodrživa i da se može očekivati čitav set mera u cilju poboljšanja naplate, kao i da će sistem kontrole biti snažniji i pozvao sve državne kompanije i kompanije koje posluju sa Gradom da zaposlenima kupuju karte za gradski prevoz.

Odluka o povećanju cene prevoza, nastavlja on, nije doneta a verujem da, ukoliko se poveća naplata karata i zaustavimo švercovanje, ove mere neće biti ni potrebne.

Govoreći o postojećem tarifnom sistemu u gradskom prevozu on je rekao da je zastareo i nepraktičan i da je Beograd jedna od retkih evropskih metropola koja u prevozu ima jednu tarifnu zonu.

"Mi pažljivo radimo na novom tarifnom sistemu zajedno sa GSP i Sabraćajnim fakultetom i on će startovati sa 1. januarom. U međuvremenu ćemo menjati postojeće odluke u smislu bolje i efikasnije naplate karata", kaže Mitrović.

On kaže da je ugovor Grada i turske kompanije "Apeks" od samog nastanka kontraverzan, ali da je to komplikovan međunarodni ugovor u kome su se potpisnici, posebno turska strana, dobro zaštitile.

"Raskidanjem ovog ugovora ne smemo da nanesemo veću stetu Beogradu, da građani plaćaju penale kao nekada sa Parking servisom. U ovom trenutku nismo još doneli odluku u kom pravcu će se razvijati odnos grada i turske kompanije "Apeks"", zaključio je Mitrović.

Komentari 49

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Mirijevac

Ako im se ne isplati neka ukinu prevoz,pa ko hoce da putuje neka se odluci:sopstvenim prevozom ili taksijem.

Alex

Da li je neko od vas racunao koliko goriva ili struje potrosi jedan autobus , trola ili tramvaj ? Gradu nije tesko da kaze vozite se svi za dzabe , ali ce sve te pare za gorivo , potrosni materijal , delove plate i ostalo namaknuti na neki drugi nacin , u vidu poreza , povecanja cena na neke druge usluge tako da kako god da okrenete nece se niko voziti za dzabe .Mozete plakati , kukati , pricati da necete platiti , platicete na neki drugi nacin i to sve dotle dok ne izmisle neki autobus kome ce pogonsko gorivo biti vazduh !!!!

Laki

GSP je preduzece koje postoji da bi' se ja vozio dzabe po Beogradu! Mislim, bar je tako poslednjih 15 godina - sto je pre toga postojao, ja ne znam

special image