Prema njegovim rečima, snimci kojima policija raspolaže su neupotrebljivi, zato što jedna kamera beleži saobraćaj u žutoj traci i daleko je od mesta udesa, dok druga, koja beleži prelaske vozila kroz crveno svetlo, automatski beleži samo one koji ne poštuju svetlosnu signalizaciju.
"Do sada nikakvu pomoć nismo dobili od očevidaca, a značio bi nam bilo koji broj ili slovo (sa registarske oznake)", rekao je Marković novinarima.
U Beogradu, kako je precizirao, ima stotinak vozila "mini kantrimen", a među onima koje je policija pregledala su i vozila sa stranim registarskim tablicama.
Marković je istakao da istragu vodi 3. odeljenje za seksualne, krvne delikte i delikte u saobraćaju, koje je proteklih godina uspešno rasvetlila između 90 i sto odsto slučajeva iz svog delokruga.
Iako nije mogao da obelodani sve detalje iz istrage, Marković je rekao da je policija pretresla veliki broj kuća i garaža na mogućim pravcima udaljavanja počinioca, ali da vozilo nije pronađeno.
Načelnik UKP Beograd je istakao da ovaj slučaj pokazuje da prestonica treba da, poput drugih evropskih metropola, instalira takozvane pametne sisteme za nadzor, budući da su neke od kamera kojima sada raspolažemo stare i po nekoliko decenija.
TRAGOVA IMA DOVOLJNO?
Beogradska "Politika" je pre nekoliko dana podsetila da je na mestu nesreće, prilikom uviđaja pronađen je otpali crni retrovizor, crni delovi plastike branika i deo žutog migavca, što može presudno da pomogne u istrazi. Time je i definitivno utvrđeno da je reč o britanskom modelu „mini kantrimen” za evropsko tržište sa upravljačem na levoj strani. Poznavaoci prilika kažu da je takvih automobila samo stotinak do sada prodato ili uvezeno u Srbiji. Taj model je tek četiri godine na tržištu i skuplji je od konkurenata ali nudi više jer je sportski nastrojen, sa šestostepenim menjačem, ubrzanjem ispod deset sekundi do 100 kilometara na sat. Cena novog kreće se od 19.000 do 27.000 evra.
Još kada se zna i boja (grafitno crna) sve vodi ka tome da se broj osumnjičenih svodi na nekoliko desetina. Takav trag, svuda u svetu, dovoljan je u praksi za pronalaženje počinioca.
Uobičajeno je da inspektori obiđu auto-limarske i farbarske radionice, da se akcijom obuhvate prodavnice za ovaj model automobila, jer je logično da će neko doći da pazari delove potrebne za reparaciju oštećenog „kantrimena”. Ako se počinilac pritajio, sklonio vozilo u neku garažu i čeka da istraga popusti, opet ima onih koji su očevici celog tog zamešateljstva.
Kamere na Brankovom mostu (nezvanično se saznaje da ih ima osam), upravo služe za hvatanje onih koji prebrzo voze pa je nejasno kako to da nisu u mogućnosti da "pročitaju tablice". Ali i kamere posle mosta kod TC Ušće, Mekdonaldsa, hotela Kranu plaza i u tom "krugu" valjalo bi pregledati.
Izjava Nebojše Markovića, šefa UKP-a, da su "navedeni na pogrešan trag ali da će rešiti slučaj" ostavlja materijal za nagađanje šta se zapravo dešava i zašto je tako komplikovano i potrebno toliko vremena da se krivac pronađe.
Podgrevaju se i sumnje da "neko nekoga štiti" i da je vozač ubica neko ko "ima veze da spreči i odvede istragu u pogrešnom pravcu". Zato javnost s pravom očekuje da se slučaj što pre reši.
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
Bomba - Endi Marej novi trener Novaka Đokovića! Ceo svet ostao u šoku zbog odluke najvećeg svih vremena!