• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Strašno: Đorđevićev avion se pretvorio u buktinju

Izvor mondo.rs

Avion je pao u njivu blizu malog aerodroma u Bačkom Jarku i odmah se pretvorio u buktinju, pokazuje snimak TV Pink koji je na YouTube postavio Telegraf.rs

Na  aerodromu Bački Jarak danas se srušio mali sportski avion "skaj leder j 600".

Poginule su dve osobe - pilot i kopilot. Stradao Tomislav Đorđervić, vlasnik tog privatnog aerodroma i firme DTD Ribarstvo ako je sa njim bio u kabini još se ne zna.

Vatrogasci su stigli brzo ali nisu mogli da pomognu nastradalima.

Uzrok nesreće je, za sada, nepoznat, a na snimku se samo vidi da pre pada nije došlo do vidljivog spoljnjeg oštećenja aviona ili zapaljenja motora.

Ono što je nesumnjivo je da je motor pred pad prestao da radi. Šta se dogodilo utvrdiće istraga.

Komentari 24

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

tj

trag

Pilot

Bio sam tamo.Koliko gresaka.Sa izvucenom konfiguracijom za sletanje i full flapsom ici u penjuci zaokret bez predhodno dostignute brzine za penjanje .Neverovatno.Motor nije prestao da radi vec je elisa stala usled ulaska u kovit kao posledice promene napadnog ugla ospstrujavanja vazduha.Neka im je vecna slava

Pilot

Bio sam tamo nije motor stao jednostavno elisa usled ulaska u kovit menja napadni ugao (ugao opstrujavanje vazduha) i staje na sekund.Ali to nije uzrok ,mnogo greska je dovelo do ovoga neuspeli prilaz (go around procedure), brzina penjanja nedovoljna za penjuci desni zaokret, pre pada u kovit avion je par puta prevucen(na snimku se avion zatrese par puta krilima)Za svaki avion se zna brzina penjanja sa izvucenom konfiguracijom to nije ispoštovano i doslo je do pravog kovita u penjanju na maloj visini.Uzrok pada ne poznavanje performansi aviona ,loša priprema za let,sposobnost donosenja odluke -mala, i najvaznije Neprepoznavanje elemenata ulaska u kovit i neznaje procedure izlaska Nek vam je vecna slava