Današnji kvar na avionu kojim je predsednik Srbije poleteo za Vatikan je samo jedan u nizu incidenata sa tom vladinom letelicom.
Zbog kvara na "falkonu", u decembru 2012. godine tadasnji premijer Ivica Dačić nije na vreme poleteo sa aredoroma "Nikola Tesla" na Kipar. Kvar je ustanovljen tek kada su premijer i delegacija ušli u avion, pa se čekala nabavka novog dela, saopštili su tada nadležni. Problemi sa vladinim "falkonom" zabeleženi su i 19. novembra u Ujedinjenim Arpaskim Emiratima, a prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić se vratio u zemlju avionom šeika Muhameda bin Zajeda al Nahjana. Avion se pokvario po dolaska u UAE, a kako je Tanjugu tada rečeno u kabinetu vicepremijera, članovima srpske delegacije pilot je rekao da postoji problem sa elektronikom letelice, kao i da je najverovatnije u pitanju kvar autopilota. Sa istim avionom pet meseci ranije imao je probleme i ondašnji premijer Mirko Cvetković, koji zbog kvara letelice nije otišao u Brisel na sastanak ministara ekonomije i finansija EU. Problem na vladinom avionu dogodio se i 2. decembra 2010. kada je Cvetković poleteo u službenu posetu Bugarskoj, da bi se vratio nakon sto je pilot detektovao nedozvoljene potrese na letelici. Nesto ranije, u novembru te godine, još jedan incident sa "lir džetom" dogodio se prilikom Cvetkovićeve posete Pragu, kada je zbog problema sa uređajima za sletanje po magli delegacija morala da sleti u Karlove Vari. Avgusta 2010. godine prilikom odlaska ministra odbrane Dragana Šutanovca u Bagdad, uoči poletanja uočen je kvar na motoru "falkona", a posto je kvar otklonjen delegacija je otputovala u Bagdad. U martu 2011. ministar spoljnih poslova Vuk Jeremič kasnio je u povratku iz Pariza više od tri sata, jer je pilot na pisti uočio kvar koji su mehaničari potom otklonili. Prema ranije saopštenim podacima avio-sluzbe Vlade Srbije "lir dzet 31a" proizveden je 1991, a "falkon 50" 1981. godine.