• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Opa: U busevima GSP-a naplaćeno triput više karata

Izvor Tanjug

Broj prodatih karata u vozilima GSP je u maju povećan za tri puta, u odnosu na januar ove godine, izjavio je danas gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

 Gradonačelnik Mali: Povećana prodaja karata u vozilima GSP

Grad Beograd uspešno rešava jedan od svojih velikih problema - javni prevoz. Prodaja karata je u maju drastično nego početkom godine, kada su beleženi zabrinjavajući podaci da tek svaki četvrti putnik plaća kartu.

Gradonačelnik očekuje da će kupovina karata u gradskom prevozu porasti jer će za 80 odsto građana koji koriste prigradski prevoz, cene biti smanjene.

On je podsetio da se uvodi novi tarifni sistem i mreža linija, koja će dovesti do optimizacije saobraćaja, a time i do kvalitetnijeg prevoza za putnike.

Sledeće godine, najavio je Mali, očekuje se rekonstrukcija pogona Kosmaj.

Stižu novi autobusi

Podsećajući da Ikarbus pravi 30 autobusa, Mali je najavio i da bi za 10 do 15 dana trebalo da krene nabavka za još 20 novih autobusa, a uskoro se na ulicama grada očekuje i pet novih električnih autobusa.

Mali je novinarima nakon sastanka sa rukovodstvom GSP Beograd i njegovim reprezentativnim sindikatima rekao da grad čini sve kako bi konsolidovao i stabilizovao to preduzeće.

"Grad će uvek pomagati GSP, ali želimo da svedemo nivo subvencija na razumnu meru, koju je grad u stanju da isplaćuje svakog meseca", rekao je Mali.

Gradonačelnik je istakao da se sve odluke koje se donose, donose u dogovoru i razgovoru sa sindikatima GSP, sa kojima grad ima dobru saradnju.

"Ne moramo oko svega da se složimo, ali mora da postoji razgovor i saradnja", zaključio je gradonačelnik.

Direktor GSP Beograd Željko Milković rekao je da to preduzeće nikada nije imalo snažnu podršku grada, kao što je to danas.

On je istakao i da je posao koji treba da se uradi u GSP-u veoma težak, kao i da je za uspeh potrebna saradnja grada, rukovodstva preduzeća i njegovih sindikata.

Predsednik Samostalnog sindikata GSP-a Zoran Antić rekao je da je na sastanku bilo reči o teškoj situaciji u preduzeću, uslovima rada i zaradama zaposlenih.

"Složili smo se da je GSP sistemski uništavan i da samo sistemski može da se podigne", naveo je Antić.

I predstavnici drugih sindikata GSP-a složili su se da je potrebna saradnja, kako bi preduzeće bolje poslovalo, a građani dobijali bolje usluge.

Komentari 10

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Zabrana na pominjanje Lopova

Uvedena je zabrana od strane cudnih likova na pominjanje Glavatog, Kijđija, Zrikavog u kontekstu bus-plus polovluka, u vidu miliona eura koje su doticni ukrali. Za nauk nama Beogradjanima kradje od 11.000.000 eura, 20.000.000 eura, 20.000.000 eura koje su zabelezene televizijskim kamerama, ne vredi doticnim lopovima prikazivati, jer koliko su besprizorni u svojim pokvarenostima, ne boje se ni Boga ni zakona. Dok ne dodje nova viast, sto ce brzo biti, pohapsi ih i osudi, i posalje u Zabelu kod isto takvih lopova.

Beogradjanin

Mali pali! Pa tri puta manje se radilo u januaru - Nova godina, Badnji dan, Božić, pravoslavna, slave... Kakav spin, kao da ga je Vesić pisao. A i jeste! Nego, kako je u Vojvode Stepe, hoćete tamo da pošaljete kontrolu sledećeg leta, kada ulica bude gotova za saobraćaj?

deda Veljko

Mozda je tacno sto ovaj lik prica,ali kontrolori i dalje traze karte od matoraca i sredovecnih zena a ostale kao ne primecuju. Sramota.

special image