• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

e-Inspektor: Kako radi inspekcija pratićemo onlajn

Izvor mondo.rs

Umesto pred šalterima i uz pomoć komplikovanih procedura i gomile obrazaca građani i predstavnici kompanija u Srbiji moći će da komuniciraju i prate rad i izveštaje inspekcija u potpunosti onlajn.

Sve ovo biće moguće zahvaljujući zahtevnom projektu e-Inspektor koji je danas svečano predstavljen u Klubu poslanika, a koji će do 2017. godine objediniti sve inspektorate i tako poboljšati njihovu efikasnost i transparentnost u radu.

Radom inspekcija malo ko zadovoljan

Rezultati anketa ukazuju i na nedovoljno poverenje u rad inspektora - 62% privrednika izjavilo je da siva ekonomija ima izuzetno negativan uticaj na njihovo poslovanje, dok samo trećina njih smatra da ih inspekcije efikasno štite od ovog problema. Skoro 60% privrednika smatra da inspekcije nisu dobro koordinisane, a čak 22% njih veruje da je privreda primorana da plati mito inspektoru. Oko 20% građana, takođe je ukazalo na problem korupcije u ovom sektoru.

Projekat e-Inspektor osmišljen je kao odgovor na rezultate istraživanja i anketa, koji su od 2011. do danas, sprovedeni na temu inspekcijskog nadzora u Srbiji, a koji, primera radi ukazuju na to da jedan turistički inspektor nadzire čak i do 300 subjekata, saopšteno je iz Direkcije za elektronsku upravu pri Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave.

Željko Ožegović, državni sekretar pri Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave izjavio je da čvrsto veruje da će e-Inspektor poboljšati rad inspekcijskog nadzora, i povratiti poverenje privatnika i građana u ovaj sektor.

"Transparentno, brzo i jednostavno je naš i moto projekta e-Inspektor. Izuzetno smo motivisani da pažljivo prođemo kroz sve planirane korake, i da napravimo jednu funkcionalnu i modernu platformu koja će integrisati rad svih inspekcija, jer su one jedna od najbitnijih karika za postojanje snažne države koja je u stanju da se obračuna sa korupcijom na svim nivoima", izjavio je Ožegović.

Dušan Stojanović, direktor Direkcije za elektronsku upravu posebno se osvrnuo na činjenicu da će e-Inspektor po prvi put uspeti da umreži sve inspektorate.

"Obezbedićemo im stalnu komunikaciju i stalnu razmenu podataka. Razvićemo sistem za racionalno obavljanje zadataka, što će uneti potpunu revoluciju i predstavljaće najveći udar na sivu ekonomiju. Zahvaljujući e-Inspektoru rad inspektorata će biti efikasniji i transparentniji, bez prostora za korupciju", istakao je Stojanović.

Projekat e-Inspektor biće sproveden tokom 2015, 2016. i 2017. godine, i imaće veliki značaj za dostupnost podataka o registraciji, javnim saglasnostima i prijavama, saradnju, usklađivanje i koordinaciju.


Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image