• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Studenti, upoznajte najuspešnije kompanije

Izvor mondo.rs

Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd deseti put zaredom organizuje projekat „Case Study Show“, koji će se održati na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije od 10. do 12. marta.


Case Study Show je manifestacija takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim, ambicioznim i motivisanim studentima da zakorače u svet realnog poslovanja i svoje znanje primene u praksi.

Projekat pruža priliku studentima, svih fakulteta Univerziteta u Beogradu, da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema kompanija učesnica.

Studenti svih fakulteta mogu 10. i 11. marta posetiti Fakultet organizacionih nauka, gde će se održati Company Fair, mini “sajam zapošljavanja”, koji studentima pruža mogućnost da razgovaraju sa predstavnicima kompanija učesnica i ostave svoju biografiju radi mogućnosti poseta kompaniji, razgovora za posao ili potencijalnog zaposlenja.

Prva dva dana projekta održaće se na Fakultetu organizacionih nauka i rezervisana su za
prezentacije Business Case-a, gde će takmičari, podeljeni u timove, prezentovati svoje rešenje
prethodno zadatih studija slučaja od strane zlatnih partnera – Air Serbia, Mercator, Devana
Technologies, Japan Tobacco International, Roche, Coca–Cola Hellenic i Mozzart, na srpskom i engleskom jeziku.

Svoje rešenje prezentuju u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata. Najbolje i najinovativnije timove očekuju vredne nagrade.

Paralelno sa Business Case-om, održaće se i Case Room, kroz koji će učesnici biti u prilici da na kreativan način reše kraći poslovni problem iz prakse srebrnih partnera - Opel Srbija, Delhaize Serbia i Telekom Srbija , kao i svih zlatnih partnera. Učesnici u timovima od po tri člana imaju dva sata na raspolaganju za rešavanje mini studije slučaja, a nakon toga prezentuju svoja rešenja predstavnicima kompanija.

Treći dan projekta, održaće se u Narodnoj banci Srbije i biće namenjen za Speed Dating, koji
pruža priliku svim zainteresovanim studentima da se kroz formu kratkih intervjua, predstave vodećim kompanijama na domaćem tržištu. Pored zlatnih i srebrnih partnera, učesnici će biti u prilici da se predstave i bronzanim partnerima - EY, Opticus, TeleSign.

Projekat okuplja oko sebe mlade ljude različitih veština i interesovanja, koji su spremni da zajedničkim snagama u timskom radu dođu do najboljeg rešenja.

Za više informacija možete posetiti zvaničan sajt www.estiem.org.rs.

Tagovi

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ahtung

Sve manageri... Završiš menadžment u frizeraju na fakultetu u Krivoj palanci i učlaniš se u SNS, a oni ti posle daju da vodiš neko ministarstvo.

Tako je kako je

Dakle, svi menadzeri, biznis kooperanti, super profesional menadzeri, menadzeri rada, banana menadzeri i koji vec imaju, to su sajmovi za vas, ocigledno ste vi samo studenti. Ja cu sa mojim zvanjem inzenjera u pekaru, sto da ne. Iskoristitie ovo, krivo mi sto ja nisam otisao na megatrend, nego se mucio sa gradjevinskim fakultetom.

silver surfer

Jadna je zemlja u kojoj je Mozzart (kladionica) primer uspesne kompanije...

special image