Naime, proizvođači satova insistiraju na tome da u svakoj reklami ili na reklamnim fotografijama sat bude podešen na 10:10h. Razlog za to? Čista estetika jer sat ipak predstavlja kompaniju koja ga proizvodi.
"Kada se mala kazaljka podesi na broj deset, a velika na broj dva, najbolje se vidi logo kompanije koji je obično smešteno na gornju polovinu sata", kaže Edru Blok iz kompanije Tourneau koja proizvodi satove.
Postoje i još neki, manje tehnički razlozi.
"Kada se kazaljke podese na 10:10h, sat dobija izgleda 'smajlija', odsnosno osmeha, pa se uvek opredeljujemo za tu opciju", kaže Susan Hurni koja se inače bavi marketingom.
Iako sat u reklama nije baš uvek podešen na ovo vreme - neke kompanije vole da eksperimentišu - 100 najvećih proizvođača satova u svetu na reklamnim fotografijama podešavaju satove na 10:10h.
Ovako podešene kazaljke se ne preklapaju, pa potencijalni kupac može lepo da vidi sat, a takođe je važna i simetrija kazaljki, što prijatno deluje na oko.
Čudno, ali svi digitalni satovi tih proizvođača su podešeni na 10:58.50.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte