• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograđani, prijavite probleme preko aplikacije!

Izvor mondo.rs

Beograđani od danas mogu da prijavljuju komunalne probleme i dobiju važne informacije o aktuelnostima u gradu preko mobilne aplikacije "Beokom servis", koja je predstavljena u centru grada.



Gradonačelnik Beograda Siniša Mali, koji je prisustvovao predstavljanju nove aplikacije, rekao je da ona doprinosi daljem osavremenjavanju "Beokom servisa", te dodao da je do sada 1.500 građana preuzelo tu aplikaciju.

Građani sada mogu mobilnim telefonom da prijave bilo koji komunalni problem, rekao je Mali, objasnivši da to omda ulazi u sistemi i direktno se prosleđuje komunalnim preduzećima koja treba da ga reše.

Zatim sledi kontrola u smislu da li je problem rešen i građanin se poziva kako bi mu grad zahvalio što je svojom porukom ukazao na problem, dodao je Mali.

"Ovo je samo još jedan korak ka unapređenju rada komunalnih preduzeća i sada ne postoji izgovor za postojanje birokratije ili nedostaka vremena", rekao je Mali novinarima.


Mali je najavio da će uskoro biti predstavljena aplikacija "Beograđani", na kojoj će se nalaziti sve aktivnosti Gradske uprave, a građani će tako moći da glasaju za boju autobusa, nove linije gradskog prevoza, sređivanje parkova...

"Ovo je velika promena u odnosu na to kako su prethodne gradske vlasti radile", rekao je Mali i dodao da je želja nadležnih da budu u stalnoj komunikaciji sa građanima i rešavaju njihove probleme.

Takođe, očekuje se i novi portal grada Beograda.

Direktor "Beokom servisa" Darko Glavaš rekao je da je aplikacija još jedan korak ka uvođenju novih elektorniskih usluga, što i jeste strategija Grada.

Aplikacija je, kako je objasnio, direktno vezana za softver koji je proizvod domaćih firmi.

"Sve je uvezano u integrisani sistem i uz nekoliko klikova građani mogu prijaviti problem i učestvuju u radu Gradske uprave. Na taj način se izbegavaju procedure koje su građanima zamorne", rekao je Glavaš.

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Bule

Predizborna ćutnja od sinoć!

Мики88

@Bule Очигледно за СНС не важи.

special image