Pravo podnošenja zahteva imaju sva fizička lica koja imaju aktivnu prijavu na zdravstveno osiguranje, navodi se u saopštenju Ministarstva uprave i lokalne samouprave.
Procedura je jednostavna, službenici na šalteru umesto građana popunjavaju zahtev, a potrebno je samo dati na uvid ličnu kartu, staru zdravstvenu knjižicu ili podatak o ličnom broju osiguranika (LBO).
Tokom podnošenja zahteva, neophodno je da se građani opredele da li žele da im se nova zdravstvena kartica isporuči na adresu osiguranika, ili da je preuzmu u filijali Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje (RFZO).
Na istom šalteru na kom se vrši podnošenje zahteva, vrši se i uplata troškova za izdavanje zdravstvene kartice, što predstavlja dodatnu uštedu vremena.
Pošta Srbije je uspostavila i rad kontakt centra koji će pružati informacije putem telefona 011/360-77-00, navodi se u saopštenju.
Pozivanjem ovog broja, osiguranici se mogu raspitati o postupku prijema zahteva za izdavanje i zamenu zdravstvenih knjižice zdravstvenom karticom, kao i o dostavi zdravstvenih kartica.
Poziv se ne tarifira dodatno, već prema važećim cenovnicima operatera, a kontakt centar radi svaki dan od 8 do 20 časova i nedeljom od 8 do 15 časova.
Poručivanje zdravstvenih kartica putem nacionalnog Portala e-Uprava (euprava.gov.rs ) počelo je 10. novembra, a krajnji rok za podnošenje zahteva je 31. decembar.
Sa Bolombojem je druga priča! Vojnik Zvezde se vratio, a jedan važan detalj može da "pogura" tim do plej-ofa
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Partizan je u problemu, a postoji samo jedno rešenje: Prvi ispit je pao, vreme je za popravni!
Ovo je trudna verenica ubijenog Nikole iz Kaluđerice: Napadači pucali kroz prozor, čula se vriska i škripa guma
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu