Prema prognozama, u narednom periodu očekuje se ekspanzija u vazdušnom saobraćaju u zemljama regiona, te je, kako se navodi u obrazloženju zakona, potrebno blagovremeno pripremiti finansijski okvir za obezbedivanje sredstava za razvoj aerodroma.
Za usvajanje zakona glasalo je 140 poslanika, dok je 10 bilo protiv. Novim rešenjima precizirano je da predmet koncesije može da obuhvati sve ili pojedine aktivnosti upravljanja aerodromom.
To uključuje i izgradnju jednog ili više objekata ili površina javne namene, rekonstrukciju i održavanje aerodromske infrastrukture, uspostavljanje i koordinaciju rada aerodromskih službi, kao i koordinaciju pružanja usluga zemaljskog opsluživanja i obezbeđivanja.
Takođe, uključuje i pružanje posebnih usluga na aerodromu, kao što su ugostiteljstvo, prevoz putika do aerodroma i sa aerodroma i trgovina.
Upravljanje aerodromom je delatnost koju obavlja operater aerodroma, a u slučaju davanja koncesije, dužan je da bez odlaganja pokrene postupak prenosa serifikata aerodroma, odnosno dozvole za korišćenje aerodroma na koncesionara.
Radi obezbeđivanja uslova za dugoročni razvoj i unapređenje aerodroma u Srbiji, vlada će doneti Nacionalni program razvoja aerodroma za period od pet godina.
Zakonom je utvrđeno da je delatnost upravljanja aerodromima delatnost od opšteg interesa.
Premijer Srbije Aleksandar Vučić izjavio je ranije da Vlada Srbije razmišlja o davanju beogradskog aerodroma “Nikola Tesla” u koncesiju na 25 godina, što bi donelo oko 350-400 miliona evra odjednom i godišnje po deset -11 miliona evra,
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Odložen meč Crvene zvezde zbog snega: 17 dana bez fudbala do Lige šampiona