Prema informacijama prikupljenim iz svih elektrodistribucija, procenat očitanih brojila je 96,11 odsto, a broj reklamacija na decembarske račune ne izlazi iz prosečnih okvira, kažu u EPS-u.

Ali povodom utvrđenih porpusa u pojedinim elektrodistribucijama, iz EPS-a kažu da će sve nepravilnosti koje su uočene na decembarskim računima za električnu energiju biti savesno i odgovorno ispitane i svaki slučaj biće pojedinačno razmotren.

"Nijedan kupac kod kojeg se utvrdi nepravilnost u očitavanju neće biti oštećen", kažu iz srpske energetske kuće, a iste tvrdnje je i resorni ministar

Ministar rudarstva i energetike Srbije Aleksandar Antić izjavio je danas da očekuje da će Elektroprivrede Srbije (EPS) u najkraćim rokovima otkloniti greške koje su načinjene prilikom izdavanja jednog broja decembarskih računa za struju..

KAKO SE ŽALITI

Građani koji sumnjaju u ispravnost decembarskih računa za električnu energiju, mogu da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri na šalterima JP EPS u elektrodistribucijama, na adresi koja se nalazi na svakom računu.

Prigovori mogu da se upute pisanim putem na adresu naznačenu na prednjoj strani računa, ili lično na šalteru, na istoj adresi.

Rok za prigovor je osam dana, ističu iz Sektoraza odnose s javnošću JP EPS .

Na svakom računu naveden je i broj telefona na koji kupac, u zavisnosti od mesta stanovanja, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.

Sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar biće ispravljene sve eventualne greške koje su načinjene u čitanju za decembar. Na taj način u računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biće utvrđena potpuno tačna stanja.

U toku je unutrašnja kontrola sprovođenja očitavanja, a posle istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biće smenjeni.