• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

PREVELIK RAČUN: Za žalbu EPS-u imate 8 dana!

Izvor MONDO/Agencije

Povodom utvrđenih propusta u pojedinim eletrodistribucijama, koji su uslovili prevelikim računima za struju, možete da se žalite. Evo kako...

Prema informacijama prikupljenim iz svih elektrodistribucija, procenat očitanih brojila je 96,11 odsto, a broj reklamacija na decembarske račune ne izlazi iz prosečnih okvira, kažu u EPS-u.

Ali povodom utvrđenih porpusa u pojedinim elektrodistribucijama, iz EPS-a kažu da će sve nepravilnosti koje su uočene na decembarskim računima za električnu energiju biti savesno i odgovorno ispitane i svaki slučaj biće pojedinačno razmotren.

"Nijedan kupac kod kojeg se utvrdi nepravilnost u očitavanju neće biti oštećen", kažu iz srpske energetske kuće, a iste tvrdnje je i resorni ministar

Ministar rudarstva i energetike Srbije Aleksandar Antić izjavio je danas da očekuje da će Elektroprivrede Srbije (EPS) u najkraćim rokovima otkloniti greške koje su načinjene prilikom izdavanja jednog broja decembarskih računa za struju..

KAKO SE ŽALITI

Građani koji sumnjaju u ispravnost decembarskih računa za električnu energiju, mogu da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri na šalterima JP EPS u elektrodistribucijama, na adresi koja se nalazi na svakom računu.

Prigovori mogu da se upute pisanim putem na adresu naznačenu na prednjoj strani računa, ili lično na šalteru, na istoj adresi.

Rok za prigovor je osam dana, ističu iz Sektoraza odnose s javnošću JP EPS .

Na svakom računu naveden je i broj telefona na koji kupac, u zavisnosti od mesta stanovanja, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.

Sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar biće ispravljene sve eventualne greške koje su načinjene u čitanju za decembar. Na taj način u računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biće utvrđena potpuno tačna stanja.

U toku je unutrašnja kontrola sprovođenja očitavanja, a posle istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biće smenjeni.

Tagovi

Komentari 36

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

ŽIVOJKA. Šabac

Poštovanje ,kako kupac može da ostvari svoja prava,kada i pored svih žalbi i zahteva da se otkrije ko krade struju,sa mog brojila.Niko ne obraća pažnju ,niti želi da otkrije problem jer elektrodistribucija ,konkretno Šapca nije oštećena ,od nje se ne krade ,Kako da zaštitim sebe od kradje i neodgovornosti. spoštovanjem Živojka Božović

Jovana Markovic

Kako prijaviti i gde radnika elektrodistribucije koji se kranje ne profesionalno odnose prema gradjanjima i korisnicima elektricne energije

Dex

Antiću daj ostavku ...

special image