Beograd dobija dva nova sekretarijata - za javni prevoz i za javne prihode, odlučili su odbornici u Skupštini grada.
Sekretarijat za javni prevoz uvodi se umesto dosadašnje Direkcije za javni prevoz, a Sekretarijat za javne prihode umesto Uprave za javne prihode, odluceno je u Skupštini grada.
Gradski sekretar za upravu Milan Brkljac objasnio je da je uvodenje dva nova sekretarijata bilo potrebno radi efikasnijeg i celishodnijeg organizovanja poslova u Gradskoj upravi, odnosno zbog, kako je rekao, velikog obima posla.
Kako se navodi u Odluci, Sekretarijat za javne prihode bavice se, izmedu ostalog, utvrdivanjem, kontrolom i naplatom u javnopravnom odnosu poreza na imovinu i drugih izvora javnih prihoda za koje je nadležan u skladu sa posebnim propisom.
Sekretarijat za javni prevoz bavice se poslovima koji se, izmedu ostalog, odnose na organizaciju, nacin obavljanja i korišcenja javnog linijskog prevoza, organizacijom prevoza u linijskoj plovidbi, nacinom obavljanja taksi prevoza u gradu.
Usvojen budžet Beograda
Osnivanje dva nova sekretarijata kritikovao je odbornik DS a Zoran Alimpic koji je rekao da je pre nepunih mesec dana usvojena vec jedna izmena odluke o Gradskoj upravi, te da se ono što se danas usvaja moglo usvojiti i tada.
"Ovo pokazuje neozbiljnost", ocenio je Alimpic.