Premijer je izjavio danas prisustvujući početku radova na Koridoru 11 da je Srbija na dobrom putu i da veruje da je ovo zemlja pobednika i ljudi koji rade, a ne cinika, kibicera i onih koji dobacuju.
Vučić je rekao da veruje da će 2019. godine biti povezani kordori 10 i 11, najavljujući da će do kraja godine biti završen deo od Obrenovca do Čačka.
Ovo je veliki i važan dan za zemlju i zahvaljujem našim prijateljima iz Kine, rekao je Vučić, koji je napomenuo da je za deonicu od Obrenovca do Surčina potpisan kredit od
208 miliona evra.
Mostovi i putevi ostaju iza nas, rekao je Vučić koji najavljuje da se ove godine završavaju istočni i južni krak koridora 10.
Nisam došao da vam obećavam da će nešto novo da se dogodi, pogledajte samo oko sebe, uradili smo puteve Ub-Lajkovac, mzavršavamo Lajkovac - Ljig i mnogo brže ćete stizati do Zlatibora i Užica, rekao je on.
Dovodimo nove fabrike i smanjili smo nezaposlenost, rekao je Vučić, koji je uveren da Srbija u narednim godinama može da dostigne godišnje stope rasta bruto domaćeg proizvoda od četiri odsto.
----------------------------
Deonica Surčin - Obrenovac je ukupno duga 17,6 kilometara, a novi most na Savi biće dužine 1.766 metara.
Gradnja je svečano započela u blizini fabrike "Prva Iskra", a osim premijera prisustvuju i potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, ambasador Kine u Srbiji Li Mančang i generalni direktor kineske kompanije "C hina Communications Construction Company Ltd", koja je glavni izvođač radova, Lu Šan.
Radovi su vredni 233,6 miliona dolara, a finansiraju se iz zajma Eksim banke Kine.
Ugovoreni rok za završetak radova je 32 meseca.
Predviđena je izgradnja autoputa (E-763) u punom profilu sa četiri vozne i dve zaustavne trake.
Prema komercijalnom ugovoru, domaće firme će učestvovati 49 odsto od ukupne vrednosti projekta.
Pored izgradnje trase puta sa kompletnom infrastrukturom - elektroinstalacije, trafostanica, telekomunikaciona i saobraćajna oprema, projekat uključuje i izgradnju mosta preko Save i ušća Kolubare dužine 1.766 metara, nadvožnjaka preko železničke pruge Ostružnica-Batajnica, kao i dve petlje - Surčin i Obrenovac.
Autoput Surčin-Obrenovac će omogućiti spajanje Koridora 11 sa Koridorom 10, preko obilaznice oko Beograda na petlji Surčin.
Zajedno sa deonicama u izgradnji Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig, čija je ukupna dužina 50,2 kilometara i već završenim deonicama Ub-Lajkovac 12,5 km i Ljig-Preljina 40,3 km biće povezan pun profil autoputa dužine 120 km od Beograda do Preljine.
Kako je ranije najavljeno, krajem ove godine biće završen autoput od Obrenovca do Preljine, što je ukupno 103 kilometara.
Partizanova kriza traje, nova drama i šesti poraz u nizu: Ledej i Mirotić utišali punu Arenu
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Ognjen Dobrić nestao iz ekipe Zvezde: Janis Sferopulos ne računa na "vojnika" crveno-belih
Srbija izbegla poraz i poslednje mesto: Protiv Danske igramo za četvrtfinale Lige nacija!
Partizan na dnu Evrolige, tužan pogled na tabelu: Crno-beli su u najgoroj formi, zakucani na začelje!