MONDO ŽELJA: ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Na ovoj stranici se nalaze najčešća pitanja i odgovori. Ukoliko niste uspeli da pronađete odgovor na pitanje koje imate, pišite nam imejlom na: [email protected]
1. PITANJE: NE MOGU DA PRONAĐEM LISTU ŽELJA. GDE SE ONA NALAZI?
ODGOVOR: Lista želja se nalazi na ovoj stranici.
2. PITANJE: KAKO DA ODABEREM ŽELJU KOJU ĆU ISPUNITI?
ODGOVOR: Odabir je lak i sve se završava u par koraka.
Najpre poseti stranicu sa željama, zatim odaberi grad, a onda u listi domova odredi onaj u koji želiš da pošalješ paketić. Ispod odabranog doma klikni na “ODABERI ŽELJU”.
Prikazaće ti se lista želja među kojima treba odabrati onu koju možeš ispuniti. Nakon odabira želje, klikni na dugme “DALJE” koje se nalazi niže na toj stranici. Na ovaj način ćeš izabrati želju koju nakon tebe niko drugi ne može odabrati, čime se smatra da ćeš tom detetu i osigurati izabrani poklon.
Nakon odabira želje, na sledećoj stranici je potrebno da uneseš svoje ime i prezime, svoju imejl adresu (dva puta zbog moguće greške u kucanju) i svoj kontakt telefon (na koji možemo da te dobijemo ukoliko bude bilo potrebe). Klikom na DARUJ POKLON ceo postupak se završava.
Putem imejla ćeš dobiti potvrdu odabrane želje, kao i sve neophodne podatke za slanje paketića.
3. PITANJE: NE MOGU DA PRONAĐEM IMEJL SA POTVRDOM IZBORA ŽELJE I INSTRUKCIJAMA ZA SLANJE PAKETIĆA, ŠTA DA RADIM?
ODGOVOR: Ukoliko ne možeš da pronađeš imejl potvrde u svom Inboxu-u, potraži ga u odeljku Promocije (Promotions) ili Novosti (Updates), kao i u odeljku sa neželjenom poštom (Junk/Spam). Ukoliko ne uspevaš da ga pronađeš nigde, javi nam se imejlom na [email protected] da rešimo.
4. PITANJE: ŠTA DA RADIM UKOLIKO NIJE MOGUĆE DA ODABEREM ODREĐENU ŽELJU?
ODGOVOR: Ukoliko nije moguće da odabereš određenu želju, to znači da ju je odabrao neko pre tebe. Odaberi neku drugu želju u tom ili nekom drugom domu koju možeš da ispuniš.
5. PITANJE: DA LI MOGU DA ISPUNIM VIŠE OD JEDNE ŽELJE?
ODGOVOR: Naravno! Ukoliko imaš mogućnosti da ispuniš više želja, za više različite dece, u jednoj ili više različitih ustanova, ohrabrujemo te da to uradiš. Ono što bi trebalo izbeći je odabir više različitih želja i njihovo neispunjavanje.
6. PITANJE: ŠTA DA RADIM UKOLIKO SLUČAJNO ODABEREM VIŠE ŽELJA, A ŽELIM DA ISPUNIM SAMO JEDNU OD NJIH?
ODGOVOR: Ukoliko slučajno odabereš više želja od kojih želiš samo jednu da ispuniš, javi nam se što pre putem imejla kako bismo pogrešno odabranu želju što pre "oslobodili" za nekog drugog darodavca.
7. PITANJE: DA LI MORAM DA KUPIM NOV PREDMET KAO POKLON ILI MOGU DA POŠALJEM SVOJ (KORIŠĆEN) PREDMET?
ODGOVOR: Svi vole da dobiju novu stvar kao poklon i radost otpakivanja je nešto što retko šta može da zameni. Ipak, ukoliko imaš predmet koji je korišćen, ali je ispravan, bez tragova korišćenja i u odličnom stanju, verujemo da bi se deca obradovala i takvom poklonu.
8. PITANJE: DA LI MOGU DA ŠALJEM HRANU KAO DODATAK POKLONU?
ODGOVOR: Preporučujemo da NE ŠALJETE HRANU, i prehrambene namirnice ukoliko su kvarljive i imaju rok trajanja koji uskoro ističe. Takođe, ne preporučujemo slanje hrane koja nije industrijska i upakovana.
9. PITANJE: KADA SPAKUJEM PAKET, NA KOJU ADRESU BI TREBALO DA GA POŠALJEM?
ODGOVOR: Pakete šaljete direktno na adresu doma, sa čije liste ste i odabrali želju koju ćete ispuniti. Kako bi svaki paketić stigao baš do onoga kome je namenjen, molimo Vas da prilikom adresiranja koristite sledeću formu:
Ime i prezime kontakt osobe doma (ovu informaciju pronađite u listi ispod)
Naziv doma
Ulica i broj
Poštanski broj i grad
Napomena: MONDO ŽELJA - poklon za "inicijali štićenika + godine + oznaka pola"
EVO I PRIMERA:
Petar Petrović"
Dom za decu "Jefimija"
Veselina Nikolića 51
37000 Kruševac
Napomena: MONDO ŽELJA - poklon za A.S. (9.G - Ž)
Na samom paketu OBAVEZNO navedite inicijale, godine i pol mališana čiju želju ispunjavate.
Ukoliko vaše poklone šaljete poštom, kurirskim službama ili kupujete onlajn tako da se isporuka šalje direktno na adresu dečijih ustanova, u adresu isporuke stavljate podatke ustanove koje ste dobili u mejlu potvrde.
Za sva pitanja u vezi slanja poklona možete nam pisati na mejl adresu [email protected]
LINK KA TABELI KONTAKT OSOBE IZ USTANOVA I NJIHOVI BROJEVI TELEFONA
10. PITANJE: DA LI PAKETIĆ MOGU DA DOSTAVIM LIČNO?
ODGOVOR: Zbog epidemiološke situacije ne preporučujemo da paketiće dostavljate lično, već da koristite usluge Pošte ili kurirske službe po sopstvenom izboru. Ipak, ukoliko iz bilo kog razloga smatrate da bi bilo bolje da ih dostavite lično, možete nazvati kontakt osobu iz ustanove i proveriti koje su mogućnosti za lično dostavljanje poklona.
11. PITANJE: DA LI JE POTREBNO NEŠTO POSEBNO NAGLASITI NA PAKETIĆU?
ODGOVOR: Na paketiću je obavezno navesti adresu i ime doma u koji šaljete paketić, kao i inicijale, godine i oznaku pola deteta kome je paketić namenjen. Za primer, vidi odgovor na pitanje br. 9.
12. PITANJE: ŠTA DA RADIM UKOLIKO ODUSTANEM OD DARIVANJA, A VEĆ SAM SE PRIJAVIO/LA?
ODGOVOR: Ukoliko ste primorani da odustanete od darivanja, molimo vas da nam to što pre javite i-mejlom na [email protected] kako bismo ponovo omogućili da želju tog mališana ispuni neko drugi.
13. PITANJE: DA LI MOGU DA UČESTVUJEM U AKCIJI I DARUJEM NEKI PAKETIĆ UKOLIKO ŽIVIM VAN SRBIJE?
ODGOVOR: Naravno! U tom slučaju je možda najbolje da putem online kupovine i elektronskog plaćanja u nekoj od srpskih e-prodavnica kupite i platite poklon koji će lokalna služba dostave ili pošte isporučiti na adresu štićenika doma. Slanje paketića iz inostranstva kao posledicu može da ima dodatne carinske kontrole i neplanirane troškove koji mogu uticati na ishod darivanja.
14. PITANJE: KO PLAĆA POŠTARINU PRILIKOM SLANJA POKLONA?
ODGOVOR: Bilo bi fer da ti kao pošaljilac paketića pokriješ i troškove poštarine tj. dostave, kako ne bi ta obaveza spala na domove i napravila dodatni problem da paketić stigne do mališana kome je i namenjen.