MONDO ŽELJA: ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Na ovoj stranici se nalaze najčešća pitanja i odgovori. Ukoliko niste uspeli da pronađete odgovor na pitanje koje imate, pišite nam i-mejlom na: [email protected]
1. PITANJE: NE MOGU DA PRONAĐEM LISTU ŽELJA. GDE SE ONA NALAZI?
ODGOVOR: Lista želja se nalazi na ovoj stranici.
2. PITANJE: KAKO DA ODABEREM ŽELJU KOJU ĆU ISPUNITI?
ODGOVOR: Odabir je lak i sve se završava u par koraka.
Najpre poseti stranicu sa željama, a onda u listi domova odredi onaj u koji želiš da pošalješ paketić. Ispod odabranog doma klikni na “ODABERI ŽELJU”.
Prikazaće ti se lista želja među kojima treba odabrati onu koju možeš ispuniti. Nakon odabira želje, klikni na dugme “SLEDEĆI KORAK” koje se nalazi niže na toj stranici. Na ovaj način ćeš izabrati želju koju nakon tebe niko drugi ne može odabrati, čime se smatra da ćeš tom detetu i osigurati izabrani poklon.
Nakon odabira želje, na sledećoj stranici je potrebno da uneseš svoje ime i prezime (ili inicijale ukoliko želiš anonimnost), kao i svoju i-mejl adresu koja je obavezan podatak. Klikom na DARUJ POKLON ceo postupak se završava.
Putem i-mejla ćeš dobiti potvrdu odabrane želje, kao i adresu doma za slanje paketića.
3. PITANJE: NE MOGU DA PRONAĐEM I-MEJL SA POTVRDOM IZBORA ŽELJE I INSTRUKCIJAMA ZA SLANJE PAKETIĆA, ŠTA DA RADIM?
ODGOVOR: Ukoliko ovaj i-mejl potvrde ne možete pronaći u svom Inboxu-u, potražite ga u odeljku Promocije (Promotions) ili Novosti (Updates), kao i odeljak sa neželjenom poštom (Junk/Spam). Ukoliko ne uspevaš da ga pronađeš nigde, javi nam se i-mejlom na [email protected] da rešimo.
4. PITANJE: ŠTA DA RADIM UKOLIKO NIJE MOGUĆE DA ODABEREM ODREĐENU ŽELJU?
ODGOVOR: Ukoliko nije moguće da odabereš određenu želju, to znači da ju je odabrao neko pre tebe. Potraži neku drugu želju u tom ili nekom drugom domu koju možeš da ispuniš.
5. PITANJE: DA LI MOGU DA ISPUNIM VIŠE OD JEDNE ŽELJE?
ODGOVOR: Ukoliko imaš mogućnosti da ispuniš više želja, za više različite dece, u jednoj ili više različitih ustanova, ohrabrujemo te da to uradiš. Ono što bi trebalo izbeći je odabir više različitih želja i njihovo neispunjavanje.
6. PITANJE: ŠTA DA RADIM UKOLIKO SLUČAJNO ODABEREM VIŠE ŽELJA, A ŽELIM DA ISPUNIM SAMO JEDNU OD NJIH?
ODGOVOR: Ukoliko slučajno odabereš više želja od kojih želiš samo jednu da ispuniš, javi nam se što pre putem i-mejla kako bismo pogrešno odabranu želju što pre "oslobodili" za nekog drugog.
7. PITANJE: DA LI MORAM DA KUPIM NOV PREDMET KAO POKLON ILI MOGU DA POŠALJEM SVOJ (KORIŠĆEN) PREDMET?
ODGOVOR: Svi vole da dobiju novu stvar kao poklon i radost otpakivanja je nešto što retko šta može da zameni. Ipak, ukoliko imaš predmet koji je korišćen, ali je ispravan, bez tragova korišćenja i u odličnom stanju, verujemo da bi se deca obradovala i takvom poklonu.
8. PITANJE: DA LI MOGU DA ŠALJEM HRANU KAO DODATAK POKLONU?
ODGOVOR: Preporučujemo da NE ŠALJETE HRANU, i prehrambene namirnice, posebno ukoliko su kvarljive i imaju skori rok trajanja
9. PITANJE: KADA SPAKUJEM PAKET, NA KOJU ADRESU BI TREBALO DA GA POŠALJEM?
ODGOVOR: Pakete šaljete direktno na adresu doma, sa čije liste ste i odabrali želju koju ćete ispuniti. Kako bi svaki paketić stigao baš do onoga kome je namenjen, molimo Vas da prilikom adresiranja koristite sledeću formu:
Naziv doma
Ulica i broj
Poštanski broj i grad
MONDO ŽELJA - poklon za inicijali štićenika (godine - pol)
EVO I PRIMERA:
Dom za decu "Jefimija"
Veselina Nikolića 51
37000 Kruševac
MONDO ŽELJA - poklon za A.S. (9.G - Ž)
Na samom paketu OBAVEZNO navedite inicijale, godine i pol mališana čiju želju ispunjavate.
Ukoliko Vam je za slanje kurirskim službama neophodan kontakt telefon i ime kontakt osobe, u nastavku možete pronaći te podatke za svaki od domova:
DOM | Telefon | Kontakt osoba |
---|---|---|
(BG) Moše Pijade | 0112440066 | Milanka Karavdija |
(BG) Drinka Pavlović | 0112651987 | Hristina Kadijević |
(BG) Dragutin Filipović Jusa | 0112454973 | Olivera Radovanović |
(BG) Jovan Jovanović Zmaj | 0112461867 | Janko Tabaković |
(BG) Prihvatilište za urgentnu zaštitu | 0113970749 | Ivana Milosavljević Đukić |
(BG) Stacionar za majku i dete | 0112648622 | Ivana Cerović |
(BG) Materinski dom Zvečanska | 0112648365 | Snežana Milovanović |
(NS) Dom Veternik | 0646578106 | Olivera Uglješić Abut |
(KV) SOS dečija sela | 0658937306 | Žaklina Popović |
(KG) Centar Kneginja Ljubica | 0659728303 | Žaklina Ilić |
(KŠ) Jefimija | 066411710 | Nataša Marksimović |
(SU) Kolevka | 0648473050 | Vladanka Pavlović |
(NI) Zavod za vaspitanje omladine | 0646144713 | Dejan Milošević |
10. PITANJE: DA LI PAKETIĆ MOGU DA DOSTAVIM LIČNO?
ODGOVOR: Zbog epidemiološke situacije ne preporučujemo da paketiće dostavljate lično, već da koristite usluge Pošte ili kurirske službe po sopstvenom izboru.
11. PITANJE: DA LI JE POTREBNO NEŠTO POSEBNO NAGLASITI NA PAKETIĆU?
ODGOVOR: Na paketiću je obavezno navesti adresu i ime doma u koji šaljete paketić, kao i inicijale, godine i oznaku pola deteta kome je paketić namenjen. Za primer, vidi odgovor na pitanje br. 9.
12. PITANJE: ŠTA DA RADIM UKOLIKO ODUSTANEM OD DARIVANJA, A VEĆ SAM SE PRIJAVIO/LA?
ODGOVOR: Ukoliko ste primorani da odustanete od darivanja, molimo vas da nam to što pre javite i-mejlom na [email protected] kako bismo ponovo omogućili da želju tog mališana ispuni neko drugi.
13. PITANJE: DA LI MOGU DA UČESTVUJEM U AKCIJI I DARUJEM NEKI PAKETIĆ UKOLIKO ŽIVIM VAN SRBIJE?
ODGOVOR: Naravno! U tom slučaju je možda najbolje da putem online kupovine i elektronskog plaćanja u nekoj od srpskih e-prodavnica kupite i platite poklon koji će lokalna služba dostave ili pošte isporučiti na adresu štićenika doma. Slanje paketića iz inostranstva kao posledicu može da ima dodatne carinske kontrole i neplanirane troškove koji mogu uticati na ishod darivanja.
14. PITANJE: KO PLAĆA POŠTARINU PRILIKOM SLANJA POKLONA?
ODGOVOR: Savetujemo da pošaljilac paketića pokrije i troškove poštarine tj. dostave, kako ne bi ta obaveza spala na domove i napravila dodatni problem da paketić stigne do mališana kome je i namenjen.