• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Etihad (ipak) ostaje u Er Srbiji

Izvor MONDO/Tanjug

Srpski avioprevoznik neće, bar zasad, doživeti sudbinu Alitalije i Er Berlina, kompanija iz kojih se povukao Etihad ervejz.

Avio-kompanija Etihad ervejz ne planira da izađe iz manjinskih suvlasništva koje ima u drugim avio-kompanijama, izjavio je danas izvršni direktor Etihada, Piter Baumgartner.

"Vremena su teška, ne samo za Etihad već za sve avio-kompanije na Bliskom istoku, zbog niskih cena nafte i problema prekapaciranosti na koji je industriji trebalo dosta vremena da se navikne. Zatim smo imali i problem sa bezbednosnom situacijom i terorizmom, što sve vodi savršenoj oluji loših stvari", rekao je Baumgartner u intervjuu za list "Nešnel" iz Abu Dabija, prenosi sajt tangosix.rs

Priznao je da je u nekim avio-kompanijama u kojima je Etihad bio suvlasnik došlo do drugačijeg ishoda od željenog, ali "sve to nas je primoralo da se osvestimo i smislimo gde želimo da budemo sutra, za pet ili deset godina".

Etihad se "izvukao", i Er Berlin ide u stečaj

Uprkos razočaranju doživljenom sa dve evropske partnerske avio-kompanije, Alitalijom i Er Berlinom, Baumgartner je izričit povodom toga da "u ovoj fazi Etihad nema planove za izlazak iz bilo kog postojećeg partnerstva", pri čemu je kao veliki uspeh izdvojio kod-šer ugovor sa indijskim DŽet ervejzom.

"Ne postoje planovi za izlazak iz drugih manjinskih suvlasništva", poručio je Baumgartner.

Kako je dodao, Etihad očekuje da će 2017. biti još jedna "stagnirajuća godina" u smislu rasta kapaciteta, ali da nije sve "depresija i propast" kako vlada mišljenje.

Mihajlović: Vlada ima plan B za Er Srbiju

Avio-kompanija iz Abu Dabija se ove godine "resetovala", prema njegovim rečima, kako bi odgovorila zaokretu u tražnji i ponovo je razmotrila tokove avio-saobraćaja tokom restrukturiranja.

Naveo je da Etihad ne planira nove narudžbine aviona i da "boing 787" i dalje predstavlja kičmu flote.

"Mere rezanja trošlova nastaviće se i tokom sledeće godine. Etihad neće tražiti spajanje sa avio-kompanijom Emirati", zaključio je Baumgartner komentarišući poslednje glasine o spajanju prevoznika iz Abu Dabija i Dubaija.

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Johnny Nk

Avion koji leti na relaciji Beograd-Njujork je kanta u kojoj leti vise albanaca nego Srba.Strasno.Imam osecaj ko da polece iz tirane a ne Beograda.

Alkos

Skupi su.npr. liniju za Stockholm u jednom pravcu naplacuju 160€ ,dok drugi lete i za 50-60 i manje.Skoro su imali 15 putnika u avionu i nisu do zadnjeg dana hteli da spuste cenu i to mi nije nikako jasno.

Low

Pa taj isti Etihad je upropastio jat. Živim u Nemačkoj i često putujem na relaciji Frankfurt Beograd. Nekada je u jatu karta bila jeftinija za 70 EUR od Lufthanse a danas isto toliko skuplje Nekada je jat dva puta dnevno leteo za Frankfurt a danas samo jednom a Lufthansa tri ili četiri puta leti za Beograd u toku dana. Znači počeli su opasno da deru sa cenama, a pritom čuo sam da će uvesti još 30 eura extra za čekiranje karte dakle ništa drugo nego klasična niskobudžetna kompanija.Već dve godine ne letim Er Srbijom jer je prosto četvrta ili peta kompanija na listi agencija dakle nema više jeftini karata dok Lufthansa ima

special image