Smotra kreativnog stvaralaštva "Snaga kreativnosti" u organizaciji časopisa "Taboo" održana je u svečanoj sali Beogradskog sajma.
Izvor: MONDO/Petar Stojanović
Žiri u čijem su sastavu istaknuti naučni radnici i praktičari iz sveta marketinga ovom prilikom dodelio je nagrade najuspešnijim kompanijama u oblasti tržišne komunikacije u Srbiji tokom 2013. godine.
Kompanija Telekom Srbija dobitnik je nagrade u kategoriji neprofitne kampanje.
Direktorka Službe za odnose sa javnošću, Marija Bošković, zahvalila je žiriju na ovom priznanju i izrazila nadu da se i oni pridržavaju parole "Kada voziš, parkiraj telefon".
"Mi iz Telekoma Srbija izuzetno smo ponosni na ovu kampanju. To je društveno odgovorna kampanja koju smo uradili u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja. Cilj ove akcije je da pre svega utiče na svest mladih ljudi da se odgovorno ponašaju u toku vožnje, odnosno da čuvaju i sopstveni život i živote drugih učesnika u saobraćaju. Ponosni smo na ovu, kao i na sve prethodne nagrade jer one znače da smo pokrenuli pravu temu", izjavila je Boškovićeva.
Kampanja "Kada voziš, parkiraj telefon!" je naišla na opštu podršku javnosti, kako preko društvenih mreža tako i nizom nagrada. Na Noći reklamoždera Telekom je dobio priznanje za najbolju neprofitnu kampanju, dok je Udruženja za tržišne komunikacije Srbije dodelilo nagrade za najbolju neprofitnu kampanju, najbolji spot i najbolju digitalnu komunikaciju u kampanji.
Do sada je u okviru kampanje podeljeno više od 5.000 besplatnih hendsfri uređaja, dok su u toku predavanja za učenike srednjih škola širom Srbije.