• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Obnova barske pruge do početka 2015.

Predsednik Skupštine Železnica Srbije Zoran Anđelković kazao da je danas bi cela deonica barske pruge koja je oštećena u majskim poplavama, na pravcu prema Požegi, trebalo da bude završena do početka 2015.


"Očekujemo da bi normalizacija soabraćaja na toj pruzi mogla da usledi oko polovine januara", rekao je Anđelković novinarima prilikom obilaska radova na deonici pruge Lazarevac-Lajkovac.

Ta deonica će biti puštena u saobraćaj 1. oktobra, nakon obnove 1,4 kilometara pruge. Radovi su počeli 6. avgusta, a koštaće 51 milion dinara.

Anđeloković je najavio da će po novom redu vožnje za deset dana biti u saobraćaju i prvi elektromotorni voz nabavljen iz kredita EBRD, a saobraćaće na elektificiranim prugama brzinom i do 160 kilometara na sat, ka Valjevu, Nišu, Novom Sadu i Subotici. 

Obnova barske pruge do početka 2015.

Predsednik Skupštine Železnica Srbije Zoran Anđelković kazao da je danas bi cela deonica barske pruge koja je oštećena u majskim poplavama, na pravcu prema Požegi, trebalo da bude završena do početka 2015. godine. "Očekujemo da bi normalizacija soabraćaja na toj pruzi mogla da usledi oko polovine januara", rekao je Anđelković novinarima prilikom obilaska radova na deonici pruge Lazarevac-Lajkovac. Ta deonica će biti puštena u saobraćaj 1. oktobra, nakon obnove 1,4 kilometara pruge. Radovi su počeli 6. avgusta, a koštaće 51 milion dinara. Anđeloković je najavio da će po novom redu vožnje za deset dana biti u saobraćaju i prvi elektromotorni voz nabavljen iz kredita EBRD, a saobraćaće na elektificiranim prugama brzinom i do 160 kilometara na sat, ka Valjevu, Nišu, Novom Sadu i Subotici. Anđelković je izrazio nadu da će od Nove godine Srbija imati reformisano železničko preduzeće sa dva posebna preduzeća za infrastrukturu i saobraćaj, a poslovaće u skladu sa evropskim direktivama. Anđelković je istakao da trenutno Železnice Srbije dnevno "Bevozom" prevezu više od 30.000 putnika, odnosno mesečno više od milion. Izrazio je nadu da bi uvođenjem elektrovozova taj broj mogao da bude dupliran, što bi omogućilo kvalitetniji prevoz od Beograda do Pančeva i Batajnice, smanjilo uništavanje puteva i rasteretilo saobraćaj. "Saobraćaj 'Beovozom' na pruzi Beograd-Valjevo mogao bi da bude ponovo uspostavljen u narednih nekoliko dana", rekao je Anđelković i najavio je da će tender za rekonstrukciju druge deonice koja je bila oštećena u poplavama, Valjevo-Gradac, biti raspisan sledeće nedelje, a radovi završeni u roku od 120 dana.



Anđelković je izrazio nadu da će od Nove godine Srbija imati reformisano železničko preduzeće sa dva posebna preduzeća za infrastrukturu i saobraćaj, a poslovaće u skladu sa evropskim direktivama.

Anđelković je istakao da trenutno Železnice Srbije dnevno "Bevozom" prevezu više od 30.000 putnika, odnosno mesečno više od milion.

Izrazio je nadu da bi uvođenjem elektrovozova taj broj mogao da bude dupliran, što bi omogućilo kvalitetniji prevoz od Beograda do Pančeva i Batajnice, smanjilo uništavanje puteva i rasteretilo saobraćaj.

"Saobraćaj 'Beovozom' na pruzi Beograd-Valjevo mogao bi da bude ponovo uspostavljen u narednih nekoliko dana", rekao je Anđelković i najavio je da će tender za rekonstrukciju druge deonice koja je bila oštećena u poplavama, Valjevo-Gradac, biti raspisan sledeće nedelje, a radovi završeni u roku od 120 dana.

U PLANU REKONSTRUKCIJA PRUGA, IZGRADNJA NOVIH...

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović čestitala Dan železeničara Srbije i obelodanila državne planove u oblasti železničkog saobraćaja.

Zorana Mihajlović danas je, čestitajući Dan železeničara Srbije, povodom 130 godina postojanja, najavila da će u naredne tri godine biti rekonstruisano više od 400 km pruga, da će se graditi nove pruge i uskoro reformisati preduzeće Železnice Srbije.

"Čestitam železničarima njihov dan sa porukom da će Vlada naročitu pažnju posvetiti razvoju saobraćaja", rekla je Mihajlović.

Ona je prilikom obilaska radova na obnovi dela barske pruge od Lazarevca do Lajkovca u dužini od 1,4 kilometra koja je oštećena u majskim poplavama i koja će biti otvorena za saobraćaj 1. oktobra, rekla da će Vlada pomoći rukovodstvu Železnica u rešavanju svih problema i najavila prekretnicu u poslovanju tog preduzeća.

Ona je istakla da ne želi više da se priča o tome kako vozovi idu brzinom 42 km na sat i koliko su stare pruge i vagoni, već o tome kako će se ubrzati postojeći projekti i realizacija odobrenih kredita i pokrenuti novi.

Mihajlović je rekla da će biti pripremljena studija izvodljivosti za izgradnju pruge od Beograda do Budimpešte zajedno sa kineskim partnerima i da će to biit strateški projekat za našu zemlju.

Prema njenim rečima, vrednost projekata na Železnici trenutno iznosi više od 1,2 milijarde evra i u narednom peridou će biti ubrzani odobreni krediti Češke, Rusije, Evropske banke za obnovu i razvoj i drugih.

Na pitanje novinara kada će biti izabran generalni direktor Železnica Srbije ona je rekla da će Vlada odlučiti o tome kako će biti izabran, da li putem konkursa ili ne, ali da je važno da do tada srpske Železnice funkcionišu.

Ona je napomenula da Železnice Srbije trenutno imaju dva izvršna direktora - Predraga Jankovića i Svetozara Ćapina i da sada Železnice neke stvari rade i brže i efikasnije nego u prethodnom periodu s obzirom da je ubrzano aktiviranje češkog i ruskog kredita.

Mihajlović je kazala da će sutra delegacija ruskih železnica posetiti Beograd i da će se razgovarati o početku radova na šest deonica Koridora 10 predviđenih Aneksom 2 ugovora.

Na pitanje da li će biti ukinute subvencije Železnicama Srbije potpredsednica Vlade je rkela da skoro sve železnice u regionu dobijaju subvencije i da je važnije da se od tih subvencija vide rezultati.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image